וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה השבוע: מכשירי הדגל של סמסונג ממשיכים להתלקח

21.9.2018 / 2:34

אחרי סקנדל התפוצצות מכשירי הנוט 7, קיווינו שמקרי ההתלקחות של מכשירי סמסונג יהפכו להיות נחלת העבר. עם זאת, השבוע הגיעו שני דיווחים חדשים, האחד על הנוט 9 החדש שהוצג רק בחודש שעבר והשני על הגלקסי אס 7, שני מכשירי דגל של החברה הקוריאנית. האם אנו צריכים לדאוג?

גלקסי אס 7 שהתלקח. צילום מסך, צילום מסך
מכשיר הגלקסי אס 7 שהתלקח/צילום מסך, צילום מסך

מכשירי הדגל של סמסונג ממשיכים להתפוצץ וכן, גם הנוט 9 החדש ביניהם. את הנוט 9 ראינו לראשונה רק לפני כחודש באירוע ההכרזה שהתקיים בניו יורק. מאז הוא הושק בישראל, בכך קבע את מעמדו כסמארטפון האנדרואיד היקר ביותר בארץ ואפילו הספיק לאזול מהמלאי. בשנת 2016 היינו עדים לתקלה החמורה ביותר בתולדות החברה הקוריאנית. עשרות מכשירי נוט 7 ברחבי העולם התלקחו והתפוצצו בידי לקוחות מה שהוביל למשבר חריף, פגיעה באמון הלקוחות וקריאה כוללת של כ-2.5 מיליון מכשירים חזרה לידי החברה. כעת נראה שהשבוע האחרון מחזיר אותנו אחורה בזמן, שכן 2 דיווחים צצו ברשת על התלקחות מכשירי הדגל של החברה.

על פי ה-Washington Post, סוכנת הנדל"ן דיאן צ'אנג הגישה תביעה כנגד סמסונג בטענה שהנוט 9 שלה התלקח בזמן שהיה בתיק שלה. התביעה טוענת כי צ'אנג השתמשה בטלפון שלה במעלית בתחילת החודש, כאשר פתאום הוא "נעשה חם מאוד". צ'אנג הניחה את הטלפון בארנקה כאשר "היא שמעה קול שריקה והיא הבחינה בעשן סמיך". עוד בכתב התביעה נכתב כי היא אצבעותיה נשרפו כשניסתה להרים את המכשיר בידיה. האש המשיכה להתפרץ מסוללת המכשיר עד שאחד המתבוננים הצליח להרים את המכשיר ולהטביע אותו בדלי מים. רק בשבוע שעבר ראש חטיבת המובייל של סמסונג, דיג'יי קו הבטיח בראיון כי הסוללות בנוט 9 הן הבטוחות ביותר שסמסונג אי פעם יצרה.

גלקסי אס 7 שהתלקח. צילום מסך, צילום מסך
מכשיר הגלקסי אס 7 שהתלקח/צילום מסך, צילום מסך

במקרה אחר שדווח השבוע, מכשיר גלקסי אס 7 התלקח והתפוצץ. כתוצאה מהפיצוץ, מגבות שהיו בקרבת אזור האש התלקחו וכמעט גרמו ללקוח שהיה בסכנה ל"כוויות קשות במיוחד". כשתיאר את המקרה ברשת החברתית רדיט, רוקהאנה סיפר כי הוציא את המכשיר שלו מהכיס על מנת לצלם תמונה. המכשיר קפא ובעת כשניסה להדליק אותו הוא התלקח ועלה באש. רוקהאנה אז לקח את המכשיר שלו למרכז תיקון מרכזי של סמסונג אך לא קיבל עזרה. דובר החברה מסר כי מדובר במקרים בודדים והוסיף כי סמסונג "עומדת מאחורי האיכות של מיליוני מכשירי גלקסי הנמצאים בשימוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully