וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה גאדג'טים שישדרגו לכם את הסוכה

23.9.2018 / 0:53

חג סוכות הגיע ואולם הסוכה לא השתנתה במהלך השנים, אבל הגאדג'טים שאנחנו יכולים לצרף לסוכה השתנו. השנה תוכלו לחבר מנורות חכמות, מאווררי USB וגם רמקולים שישנו את התאורה בהתאם למוזיקה. אספנו עבורכם חמישה גאדג'טים שאתם חייבים בסוכה

כמו בכל חג סוכות, רבים בונים סוכה בביתם ומארחים את בני המשפחה וחברים בתוך סוכה אחת גדולה. אם בעבר היינו מקשים את הסוכה בסרטים מנייר עיתון ובשרשאות, הרי שכיום יש לא מעט גאדג'טים שישדרגו את הסוכה. מנורות לדים, מטענים ורמקולים ניידים, מאריך טווח לאינטרנט האלחוטי ומה לא. יש לא מעט גאדג'טים שישדרגו את החוויה בסוכה ויהפכו את השהות לנעימה הרבה יותר. מעבר לסכך והוילונות, הנה כמה גאדג'טים שיהפכו את הסוכה שלכם לסוכה חכמה וגם נעימה הרבה יותר.

מטען נייד

בעוד הסמארטפונים שלנו רק הולכים ומשתכללים, הסוללה שלנו נשארת ללא שינוי משמעותי כבר שנים רבות. הסוללות שלנו מספיקות לחצי יום עד יום שלם של שימוש בין טעינה לטעינה, אבל כולנו נתקענו לפחות פעם אחת עם אחוזים בודדים ובלי מטען. בניסיון לפתור את בעיית הניידות הזו, יצרניות הסלולר מציידות את המכשירים במעבדים שהופכים מדי שנה לחסכוניים יותר ובטכנולוגיות של טעינה מהירה, אבל כשאתם נתקעים בלי סוללה יש פיתרון אחד בלבד - לחבר אותה למקור כוח. בדיוק בשביל זה, תפקידו של המטען הנייד הוא להציל את המכשירים הניידים שלנו וזה בהחלט גאדג'ט חשוב, בין אם בסוכה ואפילו בחיי היומיום שלנו. אנחנו ממליצים לרכוש מטען נייד בנפח של 10,000 מיליאמפר-שעה ועם כמה כניסות USB. עלות של מטען כזה עומדת על 150 שקלים ועד ל-250 שקלים ותוכלו למצוא מותגים מוכרים כמו Belkin, Anker ואפילו שיאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully