וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ייאמן: המשחק פורטנייט גרם ל-4,500 גירושין בבריטניה

23.9.2018 / 1:38

חברה המתמחה בגירושין פרסמה דוח שבו ציינה כי מעל ל-4,500 גירושין נגרמו בעקבות התמכרות למשחק פורטנייט, באחד מהמשחקים הרווחים והפופולריים בתקופה האחרונה. עוד ציינו כי מעל ל-200 מקרי גירושין הזכירו במפורש את פורטנייט כסיבה לגירושין

דיווחנו בעבר על כך שמחקר מצא שמשחקי מחשב כמו פורטנייט ממכרים כמו סמים ואלכוהול ואף על ילד בן 17 שכמעט שם קץ לחייו. אולם כעת חברת "גירושלים אונליין" הבריטית, מפרסמת נתונים על כך שמעל ל-4,500 נגרמו בגלל המשחק הנודע לשמצה. האתר חשף כי אחד מכל חמישה גירושים, נגרמו השנה בבריטניה בעקבות פוטרנייט. "מעל ל-200 מקרים הזכירו במפורש את משחק הפורטנייט כסיבה לגירושין ואילו השאר ציינו זאת בעקיפין", ציינו בחברה. בבריטניה התגרשו מעל ל-107,071 זוגות במהלך 2016 כך שניתן להעריך שגם בשנה הנוכחית, התגרשו עד כה מעל לעשרות אלפי זוגות, שכאמור מעל 4,500 זוגות התגרשו רק בגלל המשחק.

משחק פורטנייט. צילום מסך
המשחק פורטנייט גרם ל-4,500 גירושין בבריטניה/צילום מסך

לא ברור האם נשים או גברים ציינו שהמשחק גרם לגירושין, אולם לפני כמה חודשים כמה נשים קראו להחרים את המשחק, בטענה שהוא "שטף את המוח", של בני הזוג שלהן. אחת מהנשים הוסיפה: "המשחק הזה מגוחך. הוא הורס את מערכת היחסים שלי". מנגד, הוסיף דובר החברה שמתמחה בגירושין, כי התמכרויות לסמים, אלכוהול והימורים, הינן סיבות נפוצות לגירושין, אולם כעת העידן הדיגיטלי מוסיף התמכרויות חדשות וסיבות להתגרש".

המשחק במצב הפופולרי PVP - "שחקן נגד שחקן" - אורך כמה דקות ספורות וכולל מאה שחקנים שנבחרים באופן רנדומלי. במידה ואתם בוחרים במשחק זוגות או רביעיות, תוכלו להזמין את החברים שלכם למערכה. המטרה היא פשוטה - להיות האחרון שעומד אחרי קרב שאורכו כמה דקות. המשחק משלב מאפייני בנייה בדומה למיינקראפט, כך שתוכלו להשיג עצים, לבנים או ברזל ולהקים מבנים. עוד משלב המשחק מאפייני לחימה, בדומה ל-Call of Duty כך שתצטרכו להרוג אנשים אך כלי הנשק עצמם, המפוזרים ברחבי המפה. בתחילת המשחק כולם מתחילים עם אותו הנשק - גרזן. באמצעותו ניתן להשיג את העצים, לבנים, ברזלים. מדובר באחד מהמשחקים הפופולריים והרווחים ביותר בתקופה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully