וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות צוקרברג: מייסדי אינסטגרם עוזבים את פייסבוק

אושרית גן-אל

25.9.2018 / 9:01

מייסדי אינסטגרם - קווין סיסטרום שכיהן עד היום כמנכ"ל אינסטגרם ומייק קריגר שהיה סמנכ"ל הטכנולוגיה בחברה - הודיעו על פרישתם. בפייסבוק החלו להתכונן לעזיבת השניים עוד לפני ההודעה

אינסטגרם אייפון X. ShutterStock
מייסדי אינסטגרם עוזבים את פייסבוק/ShutterStock

מייסדי אינסטגרם, קווין סיסטרום ומייק קריגר עוזבים את פייסבוק. העזיבה דווחה בניו יורק טיימס ואושרה בפוסט שפרסם סיסטרום. סיסטרום כיהן עד היום כמנכ"ל אינסטגרם וקריגר כסמנכ"ל הטכנולוגיה בחברה. לפי הוול סטריט ג'ורנל, הצעד בא בעקבות סכסוך עם בכירי פייסבוק, בהם המנכ"ל מארק צוקרברג, בנוגע לאוטונומיות הפלטפורמה. בחודשים האחרונים בכירי פייסבוק דחפו את אינסטגרם להגדלה מהירה של מספר משתמשיה, לפי הדיווח.

עוד לפי הדיווח, פייסבוק החלו להתכונן לעזיבת השניים עוד לפני הודעתם, ובין היתר העבירו בכיר בפייסבוק, אדם מוסרי, לאינסטגרם כחלק מאותן הכנות.

"אנחנו מתכוננים לקחת פסק זמן ולחקור שוב את הסקרנות והיצירתיות שלנו" כתב סיסטרום בפוסט שפרסם בבלוג של אינסטגרם. "בניית דברים חדשים מצריכה שניקח צעד אחורה, נבין מה מעורר בנו השראה ומתאים למה שהעולם צריך. זה מה שאנחנו מתכוונים לעשות" הוסיף.

מנכ"ל ומייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, מעיד בפני ועדת המסחר של בית הנבחרים בוושינגטון, 11 באפריל 2018. רויטרס
בפייסבוק החלו להתכונן לעזיבת השניים עוד לפני ההודעה. מארק צוקרברג מעיד בפני בית הנבחרים/רויטרס

צוקרברג פרסם הצהרה לפיה "קווין ומייק הם מנהיגי מוצר יוצאי דופן ואינסטגרם משקפת את הכשרונות היצירתיים המשותפים שלהם. למדתי הרבה מהעבודה איתם בשש השנים האחרונות ונהניתי ממנה מאוד".

אינסטגרם הוקמה ב-2010 ונמכרה לפייסבוק ב-2012 תמורת מיליארד דולר. הפלטפורמה הפכה לאחד המוצרים הפופולריים של ענקית הטכנולוגיה והגיעה השנה למעל מיליארד משתמשים חודשיים.

גם מייסדי וואטסטפ, שנמכרה לפייסבוק ב-2014 תמורת 22 מיליארד דולר, יאן קום ובריאן אקטון עזבו את פייסבוק בעקבות סכסוכים מתמשכים עם בכיריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully