וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת 1,499 שקלים: יבואנית שיאומי משיקה בישראל את המי מקס 3

25.9.2018 / 11:11

הפאבלטים של שיאומי בסדרת המי מקס סיפקו במשך שנים חומרה מצוינת לצד תג מחיר נמוך. הדגם החדש ביותר לא שונה ועל פני השטח, נראה שזהו מכשיר הביניים הגדול ביותר שהחברה אי פעם השיקה. כעת המילטון משיקה את המכשיר בישראל - הנה כל הפרטים לרבות המחיר וזמינות

חברת המילטון, יבואנית שיאומי הרשמית בישראל, השיקה הבוקר (ג') את הפאבלט החדש מבית שיאומי, ה-MI MAX 3. מדובר בדגם החדש ביותר בסדרת המי מקס של החברה, שמגיעה עם חומרה הדומה לרוב מכשירי הביניים של החברה וכעת שמה דגש על חיי סוללה טובים מסך גדול לצפייה בתכני וידאו ולגיימינג. אלא שהבשורה היא לא רק בשדרוגים החומרתיים, היא גם בתג המחיר הנמוך: 1,499 שקלים בלבד. על הנייר מדובר במכשיר מצוין לקהל המשתמשים שמחפשים מכשיר בעל מסך גדול, שכן המתחרים בקטגוריה יכולים להגיע בקלות למחיר הגבוה יותר במאות שקלים.

המי מקס 3 מגיע עם מסך בגודל 6.9 אינץ' ביחס של 18:9 וברזולוציית Full-HD+. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 636 מבית קוואלקום לצד 4 גיגה של זיכרון ראם ו-64 גיגה זיכרון אחסון. השדרוגים של מערך הצילום של שיאומי לא פסחו גם על המכשיר החדש והוא מגיע עם מערך צילום כפול ומשופר מקודמו בעל זוג עדשות. האחת היא מצלמת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/1.9 והשנייה היא מצלמת 5 מגה פיקסל המשמשת כחיישן לזיהוי עומק בלבד עבור צילומי עומק שדה. מקדימה נוכל למצוא מצלמת 8 מגה פיקסל לצילומי סלפי עם מפתח צמצם העומד על f/2.0.

עוד ניתן למצוא סוללה בנפח 5,500 מיליאמפר-שעה המבטיחה יכולת לשחק במשך 10 שעות רצופות וצפייה של כ-17 שעות בתכני וידאו, לצד טעינה מהירה בתקן החדש ביותר מבית קוואלקום. התקן החדש יאפשר לסוללה להיטען במלואה תוך פחות משעתיים - נתון מרשים ביחס לנפח הגבוה. עוד החברה סיפרה כי לצד החומרה ונפח הסוללה, הצליחה לשמור על גוף מתכתי ודק בעובי של 7.9 מילימטרים וכן יחס המכשיר למסך השתפר באופן משמעותי כך שממדיו קטנים מקודמו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ניתן יהיה למצוא את המי מקס 3 בחנות הדגל של שיאומי וכן ברשתות השיווק המורשות - באייבורי, אל"מ דיוטי פרי, KSP, בסט מובייל, איי-סייל ועולם הקולנוע החל מיום מהיום (25.9) בצבע שחור ובמחיר של 1,499 שקלים עם אחריות לשנתיים על ידי היבואן הרשמי המילטון.

שיאומי מי מקס 3. יח"צ,
המי מקס 3 החדש מבית חברת שיאומי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully