וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת לועגים לירכיים של "הנערה עם ישבן הפלדה": "היא עוד תהרוג מישהו"

13.10.2018 / 0:03

גורו הכושר ואושיית הרשת האוקראינית צברה שני מיליון עוקבים באינסטגרם - אבל לא כולם מפרגנים לה על המהפך הקיצוני. "היא נראית כמו חייזר", כתב לה אחד ואחר הוסיף: "זה השטן בהתגלמותו"

Bakhar Nabieva

ככה זה ברשת. רק לפני כמה חודשים סיפרנו לכם על הצלחתה של גורו הכושר האוקראינית, בכר נבייבה, שעשתה מהפך מדהים והפכה לאושיית רשת עם יותר משני מיליון עוקבים - והנה, "פרצופה המכוער" של הרשת נחשף ולצד התגובות המפרגנות צצו להן גם לא מעט כאלה שנבייבה ודאי תפגע מהן מאוד. מה שאירוני בסיפורה של נבייבה הוא העובדה שאת השינוי הגופני הגדול שעברה בשנים האחרונות היא עשתה בגלל התגובות הקשות שקיבלה מחבריה על "רגליה הדקיקות והרזות". היום, אנשים שוב נטפלים לרגליים שלה, או ליתר דיוק לירכיים שלה - והפעם בגלל שהן גדולות מדי.

אי אפשר לגמרי להאשים את הרשת בהתנפלות על נבייבה בת ה-24 שזכתה גם לכינוי "הנערה עם ישבן הפלדה". מילדה רזה היא הפכה לנערה שרירית וחטובה במיוחד - אפילו חטובה מדי - וזה המראה הקיצוני שלה שלא מחליק לכולם בגרון. הרבה מעוקביה באינסטגרם רואים בה גורו לענייני כושר ותזונה ואחרים חושבים ששגרת האימונים האינטנסיבית שאימצה לעצמה רק פגמה במראה הנשי שלה. חלק אפילו האשימו אותה בנטילת סטרואידים, דבר שמעולם לא אישרה או הכחישה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"הנערה עם ישבן הברזל" מציגה: כך עשיתי את המהפך הגדול בחיי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully