וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית: שירותי הלקוחות עומדים להשתפר פלאים בזכות ווטסאפ עסקים

26.9.2018 / 9:58

בפייסבוק לא נחים ומסתפקים בווטסאפ כאחת מפלטפורמות המסרים הפופולריות ביותר ועמלים על כך שהפלטפורמה תעזור לבתי עסק לייעל את שירות הלקוחות. חברה ישראלית חברה אל ווטסאפ ויש לנו הרגשה שבקרוב אתם כבר תעשו קניות דרך ווטסאפ ותחסכו זמן וכסף

לפני ארבע שנים ענקית הרשת החברתית פייסבוק, זיהתה את הפוטנציאל של ווטסאפ ורכשה אותה תמורת 16 מיליארד דולרים. הפלטפורמה שינתה את חיינו, את האופן שבו אנחנו מתקשרים עם חברים, משפחות וקלגות. בפייסבוק מייעדים את ווטסאפ לשני דברים חשובים: להמשיך ולשפר את איכויות והשימושים של הצ'אט, לרבות שיחות וידאו ואודיו קבוצתיות שהצטרפו לאחרונה. הדבר השני הינו ווטסאפ לעסקים, שעשוי להפוך את שירות הלקוחות של החברות ליעיל הרבה יותר וזו הבשורה העיקרית עבור המשתמשים, שכבר עכשיו נהנים משירות לקוחות מהיר ואיכותי בווטסאפ, מבלי הצורך להמתין דקות רבות למענה לנציג. תארו לכם שיש לכם בעיה בקו הטלפון ואתם כותבים הודעת ווטסאפ לנציג שיטפל בתקלה, מבלי להמתין על הקו, מבלי שיעבירו אתכם בכל פעם לנציג הרלוונטי ויגרמו לכם להסביר כמה וכמה פעמים את הבעיה. זה כבר קורה היום כשלא מעט מוקדים פעילים בווטסאפ ובעיקר מוקד אובדן וגניבה של חברות אשראי שזמין למי שנוסע לחו"ל. עוד חברות רבות עשויות לקחת את הפלטפורמה לכיוונים שבהם אתם יכולים לבצע רכישות דרך הווטסאפ.

ווטסאפ ביזנס. ווטסאפ, אתר רשמי
שירותי הלקוחות עומדים להשתפר פלאים בזכות ווטסאפ עסקים/אתר רשמי, ווטסאפ

אחת מהחברות שפורצות את התחום באמצעות פלטפורמת הווטסאפ, הינה חברה אמריקנית בשם Vonage, ספקית מובילה של שירותי תקשורת מבוססי ענן ובעלת מרכז פיתוח בישראל, היא מהראשונות בעולם שחברו לווטסאפ כדי לאפשר לכל מפתחי האפליקציות והעסקים להוסיף את וואטסאפ כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם. חברת Vonage מאפשרת למפתחים לבנות בווטסאפ עסקים, פלטפורמות להזמנת כרטיסים לאירועים, QR, רכישות מוצרים ותמונות וסרטונים. החברה מספקת נתונים סטטיסטיים ותובנות בזמן אמת בנוגע להצלחה ולתגובות הלקוחות, זאת בשילוב אבטחת מידע ופרטיות מוגברת. "בעתיד לקוחות יתקשרו עם עסקים באופן שהם רגילים ואוהבים. הציפייה היא שהתקשורת תהיה עשירה ויעילה. וואטסאפ הוא אמצעי תקשורת מרכזי בחיי היום היום של לקוחות, ואין סיבה שלא יתקשרו כך גם עם עסקים", אמר רון מעיין, סמנכ"ל מוצרים בחברה. "עסק שלא יאפשר תקשורת עם לקוחות בWhatsApp ימצא עצמו מתקשה להיות תחרותי וישאר מאחור".

אולם כיום ניתן למצוא כמה חברות שפועלות בווטסאפ כמו לאומי קארד שמפעילה מוקד לאובדן וגניבת כרטיסים בחו"ל ואת סלופארק המפעילה שירות לקוחות בווטסאפ ואף את חברת Bring Bring הפועלת בתחום קניון המזון באונליין ומאפשרת ללקוחות להרכיב סל קניות בווטסאפ ולבצע את כל תהליך ההזמנה דרך הפלטפורמה. " לאחר שליחת רשימת קניות מוקלדת או מצולמת, הצרכן מקבל תוך כמה דקות קישור לעגלת קניות מוכנה וכל מה שנותר לו לעשות הוא לבחור את שעת המשלוח, להזין כתובת ולשלם", אמרה קשת תבור, מנהלת השיווק בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully