וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורס דיפנס משלימה סבב גיוס של 10 מיליון דולר ומרחיבה את פעילות הפיתוח

26.9.2018 / 14:06

חברת הסטארטאפ הישראלית, סורס דיפנס השלימה סבב גיוס של 10 מיליון דולר ומרחיבה את פעילות הפיתוח שלה בישראל ובארצות הברית. סורס דיפנס ידועה בפיתוח טכנולוגיה למניעת מתקפות על אתרי אינטרנט דרך צד שלישי

מייסדי סורס דיפנס : הדר בלוטרייך ואביטל גרושקובסקי. יח"צ,
מייסדי סורס דיפנס: הדר בלוטרייך ואביטל גרושקובסקי/יח"צ

חברת הסטארטאפ הישראלית, סורס דיפנס השלימה סבב גיוס של 10 מיליון דולר ומרחיבה את פעילות הפיתוח שלה בישראל ובארצות הברית. סורס דיפנס ידועה בפיתוח טכנולוגיה למניעת מתקפות על אתרי אינטרנט דרך צד שלישי. בסיבוב גיוס הכספים שלה, השתתפו הקרנות Allegis Cyber וקרן ההון סיכון JVP, שהייתה הראשונה להשקיע בחברה דרך חממת הסייבר שלה בבאר שבע. הפלטפורמה שפיתחה סורס דיפנס היא המוצר היחיד כיום, שמסוגל לבלום בזמן אמת את הגל הנוכחי של מתקפות על אתרים המבוססות על קוד ג'אווה סקריפט צד שלישי, הגורמות לנזקים רבים בהם: גניבת נתוני כרטיסי אשראי וגניבת מידע פרטי של גולשים.

בניגוד לפתרונות אחרים המאתרים פריצות, הפתרון של סורס דיפנס הינו פרואקטיבי, רצוף, פועל בזמן אמת, מפקח על גישתם של ספקי השירות לאתר ואוכף מדיניות אבטחה שמונעת את הפעילות הזדונית עוד לפני שהחלה. "אתרי אינטרנט הם קו החזית של הכלכלה העולמית. זו הסיבה שהם הופכים למטרה העיקרית למתקפות מצד גורמים זדוניים", אמר פיט בודיין, מנכ"ל AllegisCyber. "הסיבה שהשקענו בסורס דיפנס היא הטכנולוגיה המשמעותית שפיתחה המגינה על אתרי האינטרנט ומוודאת שהם ימשיכו לפעול ללא סיכון", הוסיף. כאמור, ההון שגויס ישמש את החברה לקידום אסטרטגיית חדירת השוק שלה לפלטפורמת האבטחה הייחודית של החברה בארה"ב ואירופה. כמו כן, הודיעה החברה על פתיחת שני משרדים חדשים בסטמפורד ובראש העין ובקרוב תצא במסע גיוס עובדים עבור שני האתרים החדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארט אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully