וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסכון של אלף שקלים ויותר: מבצעי השבוע באמזון

27.9.2018 / 10:02

לפני כשבועיים התבשרנו על ביטול המשלוחים של אמזון לישראל בחינם ועם זאת, אמזון עדיין מבצעת משלוחים בישראל, רק בתשלום. למרות הוספת התשלום על משלוחים מצאנו לא מעט מוצרים שווים וכרגיל, אספנו את כולם. כמו תמיד תוכלו לחסוך עד אלפי שקלים בהזמנה מאמזון

אמזון. ShutterStock
המבצעים של אמזון חוזרים שוב עם פערים גדולים מהמחיר בישראל/ShutterStock

מעל חודשיים שתושבי ישראל נהנו ממשלוחים בחינם של אמזון. תחילה אמזון הציעה משלוחים בחינם ללא הגבלה על המוכר, על המשקל או על מינימום הזמנה ואחרי קצת יותר מחודש שינתה את התקנון והגבילה את המשקל והמוצרים היו צריכים להיות מסופקים רק באמצעות אמזון. רבים ניצלו את המבצע כדי להזמין מוצרים לא שגרתיים, כאלו שאנחנו לא רגילים לרכוש באמזון - כמו מקררים, טלוויזיות, גרילים, מעשנות בשר ועוד. אחר כך רבים ניצלו את המבצע כדי להזמין מוצרים שנמכרים על ידי אמזון, אך גם הוא בוטל לאחר מכן. אולם, כעת אמזון מציעה משלוחים לישראל בתשלום שנע בין כמה דולרים בודדים ועד לעשרות דולרים, תלוי במוצר. בעזרתו של בני בוחניק, מנהל קבוצת כזה אני רוצה! I Need it, הבאנו לכם את המבצעים המשתלמים ביותר, למרות שהמשלוחים בתשלום.

>> עקבו אחרינו גם באינסטגרם

איך תוכלו לדעת האם המוצרים שאתם רואים נשלחים לישראל? אמזון לא ממש מפרטת או מנגישה את המוצרים שנשלחים לישראל אבל יש כמה כללים שלפיהם תוכלו לסנן את המוצרים שלא נשלחים לכאן: קודם כל בצעו חיפוש על המוצר שאתם רוצים, אחר כך בחרו בצד שמאל את הקטגוריה ואחרי שבחרתם את הקטגוריה לחצו בקטגוריית "משלוחים בינלאומיים", על משלוחים לישראל. בעמודה למטה, לחצו בקטגוריית "Seller", על אמזון. המשלוחים של אמזון מאוד מהירים ומתבצעים עד הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully