וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Jaybird משיקה בישראל את אוזניות הספורט Tarah

27.9.2018 / 10:37

חברת האודיו הפופולרית Jaybird הופיעה לראשונה בישראל לפני כשנתיים ומאז הציגה אוזניות ספורט פופולריות וטובות במיוחד. אתמול (ד') החברה הכריזה על אוזניות ספורט אלחוטיות חדשות, ה-Jaybird Tarah. אספנו את כל הפרטים לרבות המחיר והזמינות בישראל

חברת האודיו הפופולרית Jaybird הופיעה לראשונה בישראל לפני כשנתיים ומאז הציגה אוזניות ספורט פופולריות וטובות במיוחד. אתמול (ד') החברה הכריזה על אוזניות ספורט אלחוטיות חדשות, ה-Jaybird Tarah. האוזניות מגיעות עם עמידות בפני זיעה ומים בתקן IPX7 על מנת שיתאימו לאימונים בפנים או בחוץ ובכל מזג אוויר. עוד האוזניות מציעות חיי סוללה ארוכים במיוחד שעל פי החברה יוכלו לספק עד 6 שעות שימוש רצופות ועיצוב ספורטיבי קל משקל לנוחות המרבית בעת השימוש.

"לאחר שבדקנו את הנושא לעומק, אנו יודעים שחובבי ספורט רבים עדיין לא עשו את המעבר מאוזניות חוטיות לאלחוטיות" אומר ג'יימי פארקר, מנכ"ל Jaybird. "בדיוק לשם כך פיתחנו ה-Tarah להיות ההיכרות הראשונה והמושלמת עם עולם האוזניות האלחוטיות", הוסיף. האוזניות החדשות פותחו במטרה לספק את חווית הסאונד הטובה ביותר לפעילות ספורטיבית וכמו בשאר האוזניות שהוציאה החברה בשנים האחרונות, הן מציעות אקולייזר להתאמה אישית של הצלילים, סט מתאמים רחב וכן סט סנפירי סיליקון, שיבטיחו כי האוזניות יישארו במקומן גם בפעילות ספורטיבית. עוד מצוידות האוזניות גם בטכנולוגיית טעינה מהירה כך ש-10 דקות טעינה יעניקו עד שעת שימוש רצופה. כמו כן, באוזניות מגיע שלט עם מיקרופון מובנה כך שתוכלו לענות לשיחות טלפון ולהפעיל את העוזרות הקוליות לדוגמת Siri ו-Google Assistant.

jaybird tarah ג'ייבירד טרה. יח"צ,
ה-Jaybird Tarah/יח"צ

המשתמשים ב- Jaybird Tarah ייהנו גם משימוש באפליקציה הייחודית של החברה, לעיצוב מותאם אישי של פסקול האימונים וחיי היום יום, לחיבור מספר זוגות אוזניות לאותו מקור שמע, לחוויית אימונים משותפת עם חברים, או חיבור אוזניה אחת ל- 2 מקורות שמע. ה- Jaybird Tarah מגיעות באפור, כחול ושחור ויהיו זמינות לרכישה בישראל במהלך החודש הקרוב, ברשתות ובחנויות המתמחות תמורת 449 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ייבירד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully