וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזרי ומסוכן או תמים ומצחיק? המתיחה הויראלית שגורמת לילדים לבכות

2.10.2018 / 9:12

"האתגר הבלתי נראה" כבש לאחרונה את הרשת, ובו הורים גורמים לילדים שלהם לחשוב שהפכו בלתי נראים והתגובות שלהם נעות ממצחיקות למטרידות. שלל דוגמאות מחכות לכם בפנים, כולל לא מעט ביקורת

Magic for Humans - Netflix

אחד הטרנדים הויראליים האחרונים ששוטף את הרשת הוא "האתגר הבלתי נראה". סיפרנו לכם עליו כבר: הכל התחיל בתכנית קסמים של נטפליקס, ובה המנחה ג'סטין ווילמן הצליח לשכנע אדם מבוגר שהוא הפך לבלתי נראה. כוכב היוטיוב דייויד דובריק, לו יש כתשעה מיליון עוקבים, ניסה את הטריק הזה על אחיו הצעיר, בסרטון שצבר למעלה מ-16 מיליון צפיות בטוויטר, ומשם, מיותר לציין, הכל רק צבר תאוצה.

עוד בנושא:
אנשים באובססיה לנסות את אתגר החלפת הידיים הקריפי הזה
מיליוני אנשים צפו בסרטון הזה של לימון מתגלגל בכביש -האם תגלו למה?

ככה זה נראה

מה צריך לעשות?

המתיחה עובדת ככה: משכנעים ילד (או מבוגר) שהוא עומד להפוך בקסם ל"בלתי נראה", וכל מה הוא צריך לעשות זה להסכים שיכסו אותו בסדין. אחר כך מסירים את הסדין, ומגיבים בהלם שהילד "אכן הפך בלתי נראה". רצוי גם להכין "תמונה" מבעוד מועד, שמתעדת כביכול אתכם עם הילד הבלתי נראה (רצוי לצלם קודם לכן, כן?). ברגע שהנמתח מאמין שהוא בלתי נראה - פוט צלמו את התגובה שלו.

למשל ככה

או ככה

הרשת התמלאה בעוד ועוד מתיחות כאלה - בהם אחים ואפילו הורים עובדים על ילדיהם - ותגובות הילדים נעו בין הלם לבכי לשוק טוטאלי, ולא כולם אוהבים את הסיפור הזה. "מישהו יכול להסביר לי מה מצחיק בילד שצורח בבכי?" כתבה אחת מהמגיבות בטוויטר.

פסיכולוגית הילדים ד"ר פיונה מרטין מסכימה: "נראה שזה גורם לילדים לחץ בלתי נחוץ, ומאיזו סיבה? כל דבר שיוצר לחץ בחיי הילדים הוא לא טוב להם, בעיקר כשהוא לא רצוי. זה לא תורם בשום דבר להתפתחות הילד".

ומה לגבי מבוגרים?

יש ילדים שהגיבו אחרת לגמרי והתפשטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully