וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל השמועות בשיאו: מכשיר הדגל הבא של וואן פלוס נחשף בסרטון חדש

28.9.2018 / 0:43

מכשיר הדגל החדש של וואן פלוס במרחק כמה שבועות מאיתנו והרשת גועשת בשמועות על המכשיר החדש. ההדלפה האחרונה ביותר חושפת את ה-6T של החברה בסרטון. בין החידושים נוכל כנראה למצוא מגרעת חדשה ופחות פולשנית מהדגם הקודם ומסך מעט גדול יותר

גל השמועות הגיע לשיאו ומכשיר הדגל הבא של וואן פלוס, ה-6T נחשף בתמונות חדשות. החברה צפויה להשיק את המכשיר החדש בחודש הבא בדומה לדרך הפעולה שלה עם הדורות הקודמים. העיצוב נותר כמעט ללא שינוי מהוואן פלוס 6 למעט הבדל אחד גדול והוא יהיה זה שיהפוך את ה-6T לשדרוג אטרקטיבי מהדגם הקודם. המגרעת הפולשנית למדי שאפיינה את הדגם השישי תוחלף כעת במגרעת "טיפה", המדמה יותר חריץ קטן מאשר מגרעת מלאת חיישנים. ההבדל השני יהיה בגודל המכשיר, שכן ה-6T צפוי להגיע עם מסך גדול יותר מתמיד בגודל 6.4 אינץ' המוגן על ידי ציפוי גורילה גלאס 6. השינוי צפוי להגדיל גם את יחס המסך למכשיר.

עוד המכשיר צפוי לכלול תקן רשמי לעמידות בפני נזקי מים. עד היום מכשירי הדגל של וואן פלוס לא כללו הגנה ממים מכל סוג וכעת, מאחר ומנכ"ל החברה, קארל פיי אישר כי ה-6T לא יכלול מחבר אוזניות, תכונה שליוותה כל מכשיר של החברה עד היום, לוואן פלוס כבר לא יהיה תירוץ לא לכלול תקן IP להגנה. שמועות נוספות ציינו כי ה-6T יביא בפעם הראשונה בתולדות החברה מערך צילום אחורי משולש, אך עקב יחס העלות לתמורה שוואן פלוס יצרה לעצמה במשך השנים, סביר יותר שנראה מערך צילום כפול בלבד.

עוד המכשיר צפוי לכלול את ערכת השבבים סנאפדרגון 845 לצד 6 או 8 גיגה של זיכרון ראם ו-64, 128 וכעת גם 256 גיגה של זיכרון אחסון. מערך הצילום יכלול כנראה את אותן המצלמות כמו בוואן פלוס 6: האחת היא מצלמת 20 מגה פיקסל ואילו העדשה השנייה 16 מגה פיקסל. כמו כן, המכשיר צפוי להגיע עם מערכת ההפעלה החדשה ביותר מבית גוגל, אנדרואיד 9.0 פאי ישירות מהקופסה. החברה טרם חשפה את תאריך ומיקום אירוע ההכרזה, אך השמועות מדברות על אירוע שיתקיים ב-17 באוקטובר, כשהחברה תאשר זאת, ככל הנראה במהלך השבועיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully