וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב גם בנטפליקס? ספוטיפיי נלחמת בתופעת שיתוף החשבונות

30.9.2018 / 11:01

לא מעט משתמשי נטפליקס חולקים את החשבון ביחד עם חברים. כך גם בעולם, כשמשתמשי ספוטיפיי עוברים לחבילת משפחתיות וחולקים את המנוי שלהם עם עוד 5 אנשים. אולם בספוטיפיי מבצעים ניסוי חדש שיבדוק היכן גרים בני המשפחה. אחד מהגולשים זעם וספוטיפיי הרגיעה

ספוטיפיי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מה מתכננת ספוטיפיי כדי להילחם בשיתוף החשבונות?/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

שירותי מוזיקה רבים מציעים חבילות משפחתיות שחוסכות לא מעט כסף עבור בני המשפחה או החברים. כך לדוגמה בספוטיפיי בארצות הברית, ניתן למצוא חבילה משפחתית ב-15 דולרים בלבד שאליה יכולים להצטרף 6 מנויים. בישראל אומנם החבילה לא זמינה, אבל אנחנו יכולים להתנחם במחירים יחסית זולים של השירות הפופולרי. גם בנטפליקס המצב דומה ולא מעט אנשים משתפים את החשבון שלהם עם חברים, כשמגבלת האנשים עומדת על 4 אנשים שיכולים לצפות בו זמנית במסלול הפרמיום. אולם לפי התקנון של ספוטיפיי, משתמשים עם מנוי משפחתי, נדרשים לציין גם את כתובת המגורים שלהם.

אתר החדשות הגרמני "Spiegel Online" דיווח לאחרונה כי בספוטיפיי החלו לשלוח לאחרונה מיילים למשתמשי פרמיום במסלול המשפחתי בדרישה שיצרפו מסמכים שתומכים בכתובת המגורים. במידה ולא יעשו כך, הם יאבדו את הגישה לחבילה המשפחתית ויאלצו לעבור למסלול הרגיל שבו ישלמו יותר. אחד הגולשים זעם על המייל שקיבל וכתב: "ספוטיפיי, למה אתם מבקשים ממני שאאשר את מיקום ה-GPS שלי? זה המייל החמישי בשבועיים - שלושה האחרונים. אני משלם עבור מסלול הפרמיום. מה הקשר בין המיקום שלי למסלול המשפחתי? תקנו את זה!"

האתר Engadget פנה אל ספוטיפיי לתגובה ואילו הם הסבירו כי מדובר בניסוי ב-4 שווקים. מצידם נטען כי ספוטיפיי מבצעת בדיקות לשיפור חווית המסלול המשפחתי אצל קבוצות קטנות בשווקים נבחרים. "אנחנו תמיד בודקים מוצרים חדשים ודרכים לשפר את החוויה בספוטיפיי, אבל אין לנו שום עדכונים לשתף אודות ניסוי הפיצ'ר הספציפי הזה". אין ספק שמנוי משפחתי בספוטיפיי יכול לחסוך לא מעט כסף וגם זו יכולה להיות דרך טובה לחסוך כסף כשכמה חברים מצטרפים למנוי אחד. עם זאת, עדיין סביר שבני משפחה לא יחייו באותו הבית. ייתכן מאוד שבספוטיפיי בוחנים אמצעים כדי לוודא שהמנוי המשפחתי אינו מנוצל שלא לשימושים שספוטיפיי קבעה.

  • עוד באותו נושא:
  • ספוטיפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully