וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלות באייפונים החדשים: לא נטענים כשהמסך כבוי ובעיות קליטה

2.10.2018 / 10:57

היקרים ביותר והתקולים ביותר? כבר שבועיים שהאייפונים החדשים בחנויות ובעוד שמדובר באייפונים היקרים ביותר, יש גם מי שטוען כי אלו האייפונים המבוקשים ביותר עד כה. אולם כעת לא מעט משתמשים מדווחים על תקלות בחיווי הקליטה ובהטענת האייפון

זה היה צפוי? משתמשים שרכשו את האייפונים החדשים, ה-XS ו-XS Max מדווחים על תקלה חדשה: האייפונים לא נטענים בזמן שהמסך כבוי. הבעיה נגרמת בעקבות תקלה בתוכנה והיא דורשת שהמסך של האייפון יעבוד כדי שהמכשירים יוכלו להיטען. אחד הוולוגרים המוכרים, הדגים ב-9 אייפונים שונים את הבאג, כך שעל פניו מדובר בתקלה רחבת היקף. אם זה לא מספיק, משתמשים רבים מדווחים על קשיים בקליטה של הרשת הסלולרית באייפונים.

בפורום התמיכה של אפל נפתח פוסט חדש ובו מעל ל-300 תגובות של משתמשים שמתלוננים על התקלה. "קיבלתי עכשיו את האייפון ושמתי לב שברגע שאני מחבר אותו לשקע הטעינה, הוא לא נטען", כתב אחד הרוכשים בפורום התמיכה של אפל. "לא מעט פעמים שחיברתי את הכבל והוא פשוט סירב להיטען. הוא כן נטען ברגע שחיברתי והחזרתי שוב, לפחות בחלק מהפעמים".

עוד בנושא:

אתם בוחרים: מהי התכונה הטובה ביותר בעדכון החדש לאייפון?
נתפס בעיניי המצלמות: צפו בשוטרים מנסים לעצור שודדים מלברוח עם עשרות מכשירי אפל
כמה עולה לייצר את האייפון? ההפרשים האדירים בין עלות הרכישה לעלות הייצור

אייפון Xs. מייקי לוי, מערכת וואלה!
האייפון Xs ו-Xs Max./מערכת וואלה!, מייקי לוי

משתמשים שנתקלו בתקלה מצאו דרכים יצירתיות: לשדרג לגרסת iOS 12.1 שעדיין נמצאת בבטא. הם דיווחו שהגרסה מסדרת את התקלה, אולם אפל טרם שחררה עדכון סופי, מה שמשאיר משתמשים מתוסכלים. עוד משתמשים המליצו לפתוח את תפריט ההגדרות, לגשת אל FaceID וסיסמאות, לרדת למטה ולהדליק את הכפתור "אפשר גישה כשהאייפון נעול". בינתיים, אפל לא הגיבה למקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully