וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מסוף השבוע הקרוב: אירועי שבוע החלל מתחילים בישראל

2.10.2018 / 12:42

אירועי שבוע החלל העולמי יפתחו בסוף השבוע הקרוב והתאריך אינו מקרי: ב-4 לאוקטובר מציינים את שיגורו של הלווין הראשון לחלל. גם בישראל יציינו את שבוע החלל כשמשרד המדע והטכנולוגיה יקיים אירועים ב-50 מוקדים בארץ שיעסקו בנושא

תחנת החלל הסינית טיאנגונג-1. סוכנות החלל של סין, מערכת וואלה! NEWS
"אירועי שבוע החלל העולמי נוחתים בישראל"./מערכת וואלה! NEWS, סוכנות החלל של סין

המיזם החינוכי, בינלאומי של האו"ם מגיע גם לישראל: ביום חמישי הקרוב יפתח שבוע החלל העולמי, כחלק מניסיון להעלאת המודעות לחקר החלל באמצעות קיום של הרצאות, פעילויות מעשיות ועוד. האירועים יתקיימו ללא תשלום ברחבי הארץ ובהובלת סוכנות החלל הישראלית במשרד המדע. האירועים מתאימים לבני 16 ומעלה ובמשרד המדע והטכנולוגיה מזמינים את הציבור להשתתף בהרצאות, סדנאות, חדרי בריחה, מציאות מדומה וסרטים שחופשים להיבטים השונים של תחום החלל והשפעתנו על חיינו.

ה-4 לאוקטובר מציין יום חשוב להיסטוריה של חקר החלל, כשהתאריך מציין את מועד שיגורו של הלווין הראשון לחלל, הספוטניק 1 של ברית המועצות ואת יום חתימתה של אמנת החלל החיצון באו"ם, המהווה בסיס להסכמי החלל הבינלאומיים שאוסרת בין היתר, להציב נשק גרעיני או כל נשק אחר להשמדה המונית במסלול סביב כדור הארץ.

בין האירועים הציבור יוכל להגיע להרצאות העוסקות בשיתופי פעולה בחלל, הרצאה על החיים במאדים ואת סיפור הגעת האדם אל הירח, החלל החיצון וההזדמנויות שיש בו, מקומנו ביקום ואף סדנת יוגה חלל. אירועים נוספים יתקיימו ב: קצרין, שבי ציון, נצרת עילית, עפולה, פרדס חנה כרכור, טבריה, ירכא, חדרה, טייבה, נתניה, גבעתיים, ת"א, רמת השרון, רמת גן, אופקים, אשקלון, ירוחם, קיבוץ בארי, מצפה רמון. לרשימת האירועים המלאה ברחבי הארץ לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • חלל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully