וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלכם ברשימה? כל מכשירי האנדרואיד שיזכו לעדכון לגרסה 9.0

3.10.2018 / 11:40

כשאפל משחררת עדכון תוכנה, הוא זמין לכל האייפונים שהושקו בשנים האחרונות. לעומת זאת, כשגוגל משחררת עדכון תוכנה, לוקחים כמה חודשים עד שהעדכון זמין בהיצע המכשירים האינסופי. חודשיים אחרי השקת הגרסה, בדקנו אילו מכשירים קיבלו את העדכון ואילו צפויים לקבלו

אנדרואיד P. צילום מסך, צילום מסך
גוגל מנסה להילחם באפל עם עדכוני תוכנה מהירים./צילום מסך, צילום מסך

אחד מהחסרונות הידועים של מכשירי האנדרואיד, אלו עדכוני התוכנה שלא מרבים להגיע, אם בכלל. לעומת זאת, באפל המצב אידיאלי וברגע שיוצאת גרסה חדשה, כל האייפונים שהושקו בשנים האחרונות, זוכים לעדכון. באנדרואיד התהליך הוא איטי וארוך מדי: גוגל משחררת את עדכון התוכנה, הוא עובר ליצרניות, הן מתאימות אותו למכשירי האנדרואיד ואז משחררות אותו למכשירים. מדי שנה גוגל פועלת כדי לצמצם את זמני העדכון, אך המצב רחוק מלהיות אידיאלי.

גוגל חשפה במאי האחרון את גרסת האנדרואיד 9.0, אנדרואיד Pie שמביא את השיפורים המתבקשים כמו עדכוני אבטחה, יציבות ומהירות, לצד עוזרת קולית שקובעת עבורכם מקום במסעדה, בינה מלאכותית שתעזור לכתוב מייל במהירות וללא טעויות וגם תעזור לצילום הסלפי והפקת תמונות מושלמות. חמישה חודשים עברו מיום ההשקה ורק בשבועות האחרונים היצרניות מעדכנות אילו מכשירי אנדרואיד יזכו לעדכון ואף אחת מהן, שחררה עדכון לגרסה החדשה. אספנו את הרשימה המלאה של המכשירים שצפויים לקבל את העדכון.

סמסונג

למרות שה-Note 9 הושק שלושה חודשים אחרי שגוגל שחררה את עדכון התוכנה, בסמסונג עדיין בחרו להשיק את המכשיר עם הגרסה הישנה יותר, אנדרואיד 8.0. ה-Galaxy Note 9, הסמארטפון היקר ביותר של סמסונג, יזכה לעדכון. לצידו גם מכשיר הדגל ה-Galaxy S9, ה-S9 Plus וגם סדרת מכשירי הדגל בדימוס, ה-S8 ודגם הפלוס שיזכו גם הם לעדכון. עוד ברשימה ה-Note 8 וסדרת ה-A לשנת 2018 שטרם הושקה בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נוט 9 סמסונג. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
ה-Note 9 הושק שלושה חודשים אחרי העדכון, אך הגיע עם הגרסה הישנה./מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

LG

מכשיר הדגל ה-G7 ThinQ וה-G7 פלוס לצד הדגמים השונים שהושקו בתערוכת IFA כמו ה-G7 One וה-G7 Fit, יזכו לעדכון לאנדרואיד 9.0. גם סדרת ה-V30 על שלל תצורתיה תזכה לעדכון, כמו ה-V30, V30Plus וה-V30S ThinQ. סדרת מכשירי הביניים ה-Q8 וה-Q7 תזכה לעדכון וגם ה-V20 וה-G6.

LG G7. אתר רשמי
החברה הודיעה על המכשירים שיזכו לעדכון, אך טרם פרסמה מתי זה יקרה./אתר רשמי

נוקיה

נוקיה חזרה לישראל בשנה האחרונה ובדומה ליצרניות רבות, גם היא מציעה מכשירים במחירים אטרקטיבים שמציעים תמורה גבוהה. אולם נוקיה היא בין היחידות שמציעות ממשק אנדרואיד נקי, כלומר חווית אנדרואיד מלאה. עוד בחברה מבטיחים ומקיימים, לשחרר עדכוני אבטחה מדי חודש והתגאו פעמים רבות שהמכשירים שלהם יזכו לעדכוני תוכנה, זמן קצר אחרי שגוגל תשחרר את העדכון. החברה הודיעה כי כל סדרת המכשירים שהושקה בשנתיים האחרונות ובין היתר גם הסדרה שהושקה בישראל, תזכה לעדכון. אמש הודיעה החברה כי העדכון זמין לנוקיה 7 פלוס שזמין בישראל, אחר כך העדכון יהיה זמין גם לנוקיה 6.1, 5.1, 3.1 ועוד מכשירים רבים שלא הושקו בישראל.

נוקיה 7 פלוס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הנוקיה 7 מביא תמורה מצויינת יחסית למחיר וכעת הנוקיה הראשון שזוכה לעדכון./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

וואווי

וואווי היא בין היצרניות הראשונות שכבר שחררה את העדכון בימים האחרונים למכשיר הדגל, ה-P20 Pro שהחל להימכר בישראל בחודש האחרון. לצידו, שחררה החברה את העדכון גם לוואווי Mate 10 Pro, שגם הוא הושק בחודש האחרון בישראל. בשלב זה, אלו הסמארטפונים היחידים שהחברה הצהירה שתשחרר עדכון לאנדרואיד 9.0.

וואווי P20.
שני המכשירים האחרונים כבר קיבלו את העדכון בימים האחרונים.

שיאומי

מדובר באחת מהיצרניות הפופולריות בישראל, כשהיא מציבה רף חדש למחירי הסמארטפונים בישראל ובשיאומי כבר הודיעו כי הם עובדים על העדכון שיהיה זמין במהלך השנה הקרובה. חלק מהמכשירים של החברה, כמו ה-Mi A2 וה-A1, הינם מכשירים שנמצאים בתוך תוכנית האנדרואיד One. מדובר במערכת הפעלה "קלה" שמיועדת למכשירי ביניים ובין היתר, הודות לממשק הנקי ולחיבור הישיר לגוגל, המכשירים הללו יזכו בזמן הקרוב לעדכון המיוחל. בתוך הרשימה ניתן למצוא את ה-Mi 8 שהושק בישראל, ה-RedmiNote 5 Pro וה-Redmi Note 5 וה-Redmi 5. לצידם, גם מכשירי הקונספט שלא הושקו בישראל, ה-Mi Mix, Mix 2 וה-2S יעודכנו גם הם.

Xiaomi Mi 8 שיאומי מי 8. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
ה-Mi 8, מכשיר הדגל, יזכה לעדכון לגרסה החדשה./מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו
  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully