וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמין מכריזה על שיתוף פעולה עם שירות הסטרימינג ספוטיפיי

4.10.2018 / 9:46

אחרי שיתוף הפעולה עם דיזר: חברת גרמין מכריזה על שיתוף פעולה עם ספוטיפיי, שירות הסטרימינג הפופולרי בעולם. מעתה יוכלו בעלי השעון מסדרה 5, להוריד מוזיקה ישירות לשעון

גרמין ספוטיפיי. יח"צ,
גרמין מכריזה על שיתוף פעולה עם שירות הסטרימינג ספוטיפיי/יח"צ

את חברת גרמין אין ספורטאי שלא מכיר ומדובר בחברה המובילה ביצור שעוני ספורט לכל סוגי הספורט. החברה הכריזה על שיתוף פעולה ראשון עם ספוטיפיי שיביא את שירות הסטרימינג הגדול בעולם, גם אל השעונים. כעת יוכלו לקחות החברה לאחסון קבצי מוזיקה בשעון ולנגן רשימות שמע מתוך השעון וזאת מבלי לקחת את הטלפון עמם. "Spotify הינו שירות הזרמת המוזיקה הפופולרי ביותר בעולם, ואנו שמחים לשתף פעולה איתם כדי לספק ללקוחותינו דרכים רבות יותר להאזין לשירים שלהם תוך כדי תנועה", אמר דן ברטל, סגן נשיא ומנהל מכירות עולמי.

שירות הסטרימינג זמין בשעונים בסדרת fenix 5 plus, כשבהמשך השירות יהיה זמין במגוון שעונים נוספים. השעונים מאפשרים חיבור של אוזניות בלוטות, מה שמאפשר הורדת המוזיקה אל השעון ואחר כך המשך האזנה דרכו, כשניתן להשאיר את הסמארטפון בבית. השירות זמין כבר עכשיו ומבדיקה שלנו הוא עובד בצורה מהירה וללא תקלות. אריאל צור, סמנכ"ל שיווק ברונלייט, יבואנית Garmin בישראל "חברת Garmin שוב מובילה את חזית הטכנולוגיה ומציעה חוויה הוליסטית לכל ספורטאי. יחד עם Garmin העולמית הבאנו עברית לשעונים ולשמחתנו עכשיו אפשר גם להקשיב למוזיקה ישראלית בזמן האימון ללא צורך במכשיר הסמאטרפון".

סדרת Fenix 5 Plus מחליפה את הסדרה שהושקה בשנה שעברה ומביאה עמה מפות ניתוב טופוגרפיות מובנות, אחסון מוסיקה בשעון, תמיכה באמצעי התשלום Garmin Pay ומדידת דופק וחמצן בדם על ידי חיישן המותאם לפרק כף היד. עוד השעונים בנויים במיוחד עבור אתלטים והרפתקנים ומגיעים במראה קשיח ועמיד ושומרים על עיצוב פרמיום. עוד השעונים מגיעים עם תצוגה בהירה הניתנת לקריאה גם באור שמש. ה-Fenix 5S Plus יעלה 3,636 שקלים, ה-5 Plus יעלה 3,639 שקלים וה-5X Plus יעלה 3,870 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully