וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG מכריזה באופן רשמי על מכשיר הדגל V40 ThinkQ ועל שעון חכם חדש

4.10.2018 / 10:55

LG מכריזה אמש (ד') באופן רשמי על מכשיר הדגל החדש V40 ThinkQ שיכלול בפעם הראשונה בתולדות מכשירי החברה, מערך צילום בעל חמש עדשות. לצדו החברה הציגה שעון חכם חדש המציג קונספט שמשלב מחוגים אנלוגיים מכניים וכן ממשק אנדרואיד חכם

LG V40. יח"צ,
LG מכריזה באופן רשמי על מכשיר הדגל V40 ThinkQ/יח"צ

LG הכריזה אמש (ד') באופן רשמי על ה-V40, מכשיר הדגל החדש והמתקדם ביותר שהחברה יצרה אי פעם עם מערך צילום מחודש לגמרי. ההכרזה אישרה את גל השמועות שראינו ברשת בשבועות האחרונים כשגולת הכותרת היא כמובן מערך הצילום הכולל חמש מצלמות - שלוש בגב המכשיר ושתיים מקדימה לצילומי סלפי. בשבוע שעבר דיווחנו על החשיפה הראשונה של המכשיר על ידי החברה, אך בזמנו לא קיבלנו את התמונה המלאה בנוגע למפרט המתקדם ולכל החידושים שהחברה הכניסה למכשיר. העיצוב לא השתנה בהרבה מקודמו בסדרה למעט המסך שכעת קיבל מגרעת כתוספת. כמו כן, הוא גדל מעט ל-6.4 אינץ' עם פאנל מסוג OLED ברזולוציית QHD+.

בלב המכשיר נמצא את ערכת השבבים סנאפדרגון 845 לצד 6 של זיכרון ראם ו-64 או 128 גיגה של זיכרון אחסון. עוד נראה את מעבד הצלילים שהחברה שילבה בדגם הקודם חוזר ב-V40 מה שמראה ש-LG לא מוכנה ובצדק, לזנוח את תחום איכות הסאונד בסדרת ה-V שלה. עוד חיישן טביעת האצבע ממוקם מתחת למצלמה שכאמור, קיבלה שדרוג משמעותי בפני עצמה. מערך הצילום כולל כעת שלוש עדשות אחוריות - האחת עדשת 16 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה של 107 מעלות ומפתח צמצם של F/1.9 ואילו השתיים האחרות הינן 12 מגה פיקסל, האחת רגילה עם מפתח צמצם F/1.5 ואילו השנייה טלפוטו עם מפתח צמצם F/2.4. מקדימה נמצא מערך צילום כפול בעל זוג עדשות, האחת 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של F/1.9 והשנייה 5 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה של 90 מעלות ומפתח צמצם של F/2.2.

בנוסף למכשיר החדש, LG הציגה גם שעון חכם חדש המשלב מסך מגע עם מחוגים מכניים, מה שהופך אותו לטענת החברה, לשעון ה"היבריד" הראשון שלה. ה-LG Watch W7 מיועד לצרכנים שרוצים את המראה המסורתי של שעון אנלוגי, אבל רוצים בו בזמן את הפונקציונליות שבשעון חכם עם מערכת ההפעלה של גוגל. העיצוב של השעון החדש כולל גוף מפלדת אל-חלד ובמצב טעינה מלא, יכול להחזיק מעמד כיומיים לפני הצורך בטעינה מחדש. במצב אנלוגי בלבד, חיי הסוללה יכולים לעלות בכמעט יומיים נוספים. במצב מכני לחלוטין, בו התכונות החכמות מבוטלות לגמרי, השעון יכול לפעול עד כ-100 ימים ללא צורך בטעינה. טרם נמסרו פרטים על זמינות המוצרים ומחירם בישראל.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
LG Watch W7. יח"צ,
ה-LG Watch W7/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • LG V40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully