וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשיר ביניים במחיר משתלם: נוקיה חושפת סמארטפון חדש

עדיין במשחק: חברת נוקיה חשפה היום (ה') את הנוקיה 7 מכשיר הביניים החדש. הסמארטפון יציע יכולות דומות לשל מכשירי הדגל כמו עיצוב פרימיום מרשים ומסך ומצלמה מתקדמים כשכל זה במחיר אטרקטיבי במיוחד. המכשיר יושק בישראל במהלך החודש הקרוב

נוקיה 7. מייקי לוי, לונדון, מערכת וואלה! NEWS
הנוקיה 7 החדש/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי, לונדון

לפני שנתיים הודיעה נוקיה במהלך כנס הסלולר בברצלונה, על חזרתה לשוק העולמי, כשרכשה ממיקרוסופט את הזכויות לשימוש בשם המותג "נוקיה". זה הגיע אחרי שהחברה השיקה סמארטפון בסין שהפך ללהיט בין לילה. מאז החברה חזרה תחת שם המותג נוקיה כשהבעלים, הינה חברת HMD הפינית והיא מורכבת בעיקר מעובדי נוקיה המקוריים שמאז כבר עבדו במיקרוסופט. היום (ה') חברת נוקיה חשפה באירוע חגיגי בלונדון, את הנוקיה 7.1, מכשיר ביניים על גבול הפרמיום שיגיע עם חומרה מתקדמת ובמחיר אטרקטיבי. בשנה האחרונה החברה משווקת את מוצריה גם בישראל, באמצעות היבאונית ח.י ומציעה יתרון ברור אל מול החברות הוותיקות: מכשירים מתקדמים ובמחירים משתלמים. הסמארטפון החדש של נוקיה, שומר גם על המאפיין החשוב ביותר שכמעט ולא קיים באף יצרנית אחרת: עדכוני אבטחה על בסיס חודשי ועדכוני תוכנה למערכת ההפעלה למשך שלוש שנים מיום ההשקה.

לסמארטפון מסך בגודל 5.84 אינץ', ביחס 19:9 ורזולוציית Full HD+. המסך מגיע בטכנולוגיית "צפייה טהורה" הכוללת מסך נטול שוליים, כמעט לחלוטין ומגרעת הדומה בגודלה לשל ה-P20 של וואווי. עוד כולל המסך ניגודיות גבוהה וטכנולוגיה חדשה לעיבוד תמונה הממירה תמונה רגילה לתמונה מסוג HDR, כלומר עם טווח צבעים דינמי גבוה. בלב הסמארטפון ניתן למצוא את ערכת השבבים סנפאדרגון 636 המאפשרת הטענה מהירה של חמישים אחוזים בתוך חצי שעה בלבד.

מערך צילום מתקדם

חובבי נוקיה הוותיקים, מכירים את שיתוף הפעולה של נוקיה עם חברת העדשות הגרמנית ZEISS. מאז שחזרה נוקיה באמצעות היצרנית HMD הפינית שמורכבת מעובדי נוקיה לשעבר, החברה חזרה לשיתוף פעולה עם החברה הגרמנית והיא תציע ב-7.1 מערך צילום כפול הכולל חיישן ראשי של 12 מגה פיקסל וחיישן נוסף של 5 מגה - פיקסל. עוד למצלמה מייצב תמונה אלקטרוני והסמארטפון מסוגל להקליט אודיו בטכנולוגיה של נוקיה המאפשרת הקלטת אודיו ב-360 מעלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נוקיה 7. מייקי לוי, לונדון, מערכת וואלה! NEWS
הנוקיה 7 החדש/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי, לונדון

הסמארטפון החדש של נוקיה יגיע עם אנדרואיד One והחברה התחייבה לעדכוני תוכנה לשלוש שנים מיום ההשקה ולעדכוני אבטחה חודשיים במשך השנתיים הראשונות. לראשונה במכשירי נוקיה, החברה שילבה בינה מלאכותית שתעניק מהירות גבוהה יותר מבעבר וחיי סוללה ארוכים יותר.

נוקיה 7. מייקי לוי, לונדון, מערכת וואלה! NEWS
הנוקיה 7 החדש/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי, לונדון

עוד החברה חשפה שני אביזרי שמע, אוזניות אלחוטיות נטולות חוטים לחלוטין ואוזניות נוספות אלחוטיות.

אוזניות נטולות חוטים נוקיה. מייקי לוי, לונדון, מערכת וואלה! NEWS
אוזניות נטולות חוטים חדשות מבית נוקיה/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי, לונדון

המכשיר יהיה זמין בצבע כחול חצות, פלדה ויהיה זמין החל מאוקטובר באירופה. מועד השקת הסמארטפון בישראל טרם נקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully