וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק לילדים? ברשת משתפים תמונות "עירום" מהמשחק פורטנייט

5.10.2018 / 10:05

המשחק הפופולרי ביותר כרגע הוא ללא ספק פורטנייט. בתוך שנה בלבד הוא צבר 40 מיליון שחקנים ברחבי העולם, כשרובם ילדים או בני נוער. עם זאת, מתאגדת לה קהילה ענקית ברשת לשיתוף ויצירת תוכן פורנוגרפי על המשחק שכבר הצליחה לסחוף אחריה מעל ל10 אלפים גולשים

פורטנייט עירום. צילום מסך, צילום מסך
ברשת משתפים תמונות ?עירום? מהמשחק פורטנייט/צילום מסך, צילום מסך

פורטנייט הוא ללא ספק המשחק החם ביותר כיום ומיועד בעיקר לבני נוער וילדים. עם זאת, קהילה המונה יותר מעשרת אלפים חברים נרשמה לפורום שבו יוכלו לחלוק תמונות פורנוגרפיות של דמויות מהמשחק. בפורום הזה נוכל לראות משתמשים בעודם משתפים תמונות "מלוכלכות" וקטעי וידאו פורנוגרפיים שמצאו או הכינו בעצמם. הסרטונים המפורסמים מציגים את הדמויות התמימות למדי של המשחק במגוון רחב של תרחישים פחות מחמיאים. עוד הפורום מציע למשתמשים נואשים לבקש מאחרים ליצור תמונות ספציפיות או קטעי וידאו כדי שיתאימו לפנטזיות האישיות שלהם.

חברת הפיתוח "אפיק" הוסיפה לאחרונה את הדמות קאלמיטי למשחק ונראה שהיא פופולרית במיוחד בדפי הפורום. בעת הוספת הדמות, אפיק דאגה לעדכן את המשחק ולהסיר בצורה חפוזה למדי את תכונת "פיזיקת השדיים", בה החזה של הדמות התנופף והוצג כבעל תמיכה גרועה בזמן שרקדה. "בבקשה, המשיכו כולם לעשות את האמנות הזאת. היא כל כך טובה", אמר אחד הגיימרים בתגובה לשרטוט של דמות מהמערב הפרוע מרימה חולצה. פרסומים אחרים הציגו דברים קינקיים הרבה יותר, כשאחד מהם הראה את דמות הבוקרת והסוס בתנוחה לא נאותה. אותו פרסום הגיע נאהב באמצעות סימון על ידי 86 אחוזים מהגולשים בפורום.

פורטנייט עירום. צילום מסך, צילום מסך
ברשת משתפים תמונות ?עירום? מהמשחק פורטנייט/צילום מסך, צילום מסך

"אני נגעל ומסוקרן בו זמנית וזה לא שילוב מהנה במיוחד", אמר גולש נוסף בתגובה לפרסום דוחה ודומה לשאר. ישנם פרסומים מעודנים יותר אם כי מעט מאוד. המשחק הוכרז בסך הכל לפני כשנה, וכבר הספיק לגייס לשורותיו 40 מיליון שחקנים פעילים, כשרובם בני נוער צעירים. מדובר במשחק המדמה קטטה המונית, בה 100 שחקנים צונחים מתוך מטוס אל אי קטן ואז נלחמים אחד בשני עד שרק אחד נותר בחיים. המשחק זמין בכמעט כל פלטפורמות הגיימינג ובחינם, מה שתרם רבות להפיכתו למשחק הפופולרי ביותר בימינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully