וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד כמה המצלמה של האייפון טובה? מבחן חדש קבע שלא כמו שאתם חושבים

5.10.2018 / 10:14

מעבדת DxOMark היא הסמכות המוכרת ביותר לתחום הצילום בסמארטפון ובמבחן האחרון שלה קיבלה את האייפון Xs Max החדש והטוב ביותר מבית אפל. למרות הציון המרשים של 105 נקודות, האייפון עדיין לא הצליח להדיח ה-P20 של חברת וואווי מראש הרשימה

האייפונים החדשים אייפון Xs אייפון Xr. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
עד כמה המצלמה של האייפון טובה? מבחן חדש קבע שלא כמו שאתם חושבים/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

האייפון Xs Max החדש הוא בעל אחת מהמצלמות הטובות ביותר בעולם כיום, אך הוא אינו מצליח לקטוף את תואר המצלמה הטובה ביותר מיריבו בוואווי, לפחות על פי אתר DxOMark. מעבדת DxOmark, הסמכות המוכרת ביותר לתחום הצילום בסמארטפון, עדכנה את דירוג המצלמות באתר שלה לכלול את מכשירי האייפון החדשים שזכו לציון מרשים במיוחד של 105 נקודות. עם זאת, ה-P20 של חברת וואווי, הכולל מערך צילום אחורי משולש בשיתוף עם חברת לייקה, זכה לציון מרשים אף יותר של 109 נקודות.

אתם בטח תוהים ובצדק, מה הופך את האייפון החדש של חברת אפל לסמארטפון בעל המצלמה השנייה הכי טובה בעולם. נתחיל מהדרך בה המעבדה משקללת את הציון הכולל של המכשירים. הציון מתחלק לממוצע בין ציון הצילום בתמונות סטילס לבין ציון צילום הווידאו, שבאייפון החדש נקבעו על 100 ו-96 בהתאמה. בתחום התמונות, ה-iPhone XS Max מצלם תמונות נהדרות בתנאי תאורה בהירים, עם תוצאות אמינות ועקביות בכל צילום. עוד מערכת הפוקוס האוטומטי באייפון היא בין הטובות ביותר שנבדקו בעולם מצלמות הסמארטפונים וכן מצב הפורטרט מצליח לבודד את נושא התמונה בצורה טובה מאוד. החשיפה בתמונות מדויקת ומצליחה לשמור על רמת פירוט גבוהה וצבעים נעימים.

אייפון Xs. מייקי לוי, מערכת וואלה!
האייפונים החדשים/מערכת וואלה!, מייקי לוי

מצד שני, מערכת הזום באייפון זקוקה לשיפור. היא עובדת בצורה טובה יותר משמעותית מזו שבאייפון X, אבל היא מלווה ברעש בגוונים הבהירים ובתמונות פחות מפורטות מאלה שבוואווי P20 Pro וב-Note 9 של חברת סמסונג. עוד נמצא מחסור בחשיפה במיוחד בתמונות שצולמו עם פלאש ורעש די בולט בצילומים בתנאי תאורה חשוכים ובאזורים מוצלים בתמונות עם ניגודיות גבוהה. באשר לווידאו, האייפון מצליח לספק תוצאות מעולות עם טווח דינמי רחב וצבעים חיים, ייצוב תמונה מעולה עם פוקוס אוטומטי מדויק וחדות טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully