וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות בשוק הסטרימינג: שירות המוזיקה "יאנדקס" הושק בישראל

8.10.2018 / 11:34

אחרי ספוטיפיי, דיזר ואפל מיוזיק, "גוגל הרוסית", השיקה הבוקר את שירות הסטרימינג יאנדקס מיוזיק. לשירות מעל ל-20 מיליון מנויים ו-40 מיליון שירים. בשלב זה, בניגוד לשאר השירותים האחרים, השירות אינו מציע מסלול בחינם אך כן מציע מחיר קבוע לכל החיים

אחרי ספוטיפיי, אפל מיוזיק ודיזר, חברת יאנדקס השיקה היום (ב') בישראל את שירות הסטרימינג. השירות הושק בשנת 2010 ומספק מעל 40 מיליון שירים, עבור 20 מיליון משתמשים פעילים מרוסיה, קזחסטן, ארמניה ובלרוס. לטענת החברה, מדובר בשירות המוביל בתחומו ומבוסס בינה מלאכותית שתעניק למשתמשים פיצ'רים מגוונים לגילוי מוזיקה חדשה מתוך קטלוג של עשרות מיליוני שירים מישראל ומהעולם, בנוסף לפלייליסטים שנוצרו במיוחד עבור הקהל המקומי."אנחנו נרגשים לקראת הרחבת השירות לישראל וצופים שהמאזינים יהנו לגלות מוזיקה חדשה מישראל, רוסיה והעולם כולו", ציין אמיר ביקטימירוב, ראש הפיתוח העסקי העולמי של יאנדקס מיוזיק.

חברת יאנדקס זכתה לכינוי "גוגל של רוסיה" ומדובר בענקית טכנולוגיה, שלאחרונה הקימה את הסניף התל אביבי Y-DATA, בית הספר של יאנדקס למדעי הנתונים שמציע תוכנית לימודים אינטנסיבית של שנה לקידום הקריירה, ואת יוזת יאנדקס ללמידה חישובית בשיתוף עם אוניברסיטת תל אביב. יש גם את מי שנראה שלא מרוצה מהכניסה של יאנדקס לישראל ואחת מהחברות הללו היא גט. יאנדקס שולטת ביד רמה בשוק המוניות ברוסיה ולא מן הנמנע שבזמן הקרוב, תחליט להשיק את השירות גם בישראל.

יאנדקס מוזיקה 1. צילום מסך, צילום מסך
קטלוג הכולל מעל ל-40 אוספים./צילום מסך, צילום מסך

שירות המוזיקה יעלה 9.90 שקלים לחודש ומי שירשם במהלך החודש הראשון, ישלם דמי מנוי חודשיים קבועים של 9.90 שקלים לכל החיים. אחרי תקופת ההיכרות, דמי המנוי יעלה ל-19.90 שקלים. ספריית המוזיקה כוללת בין היתר גם אמנים ישראלים כמו עומר אדם, סטטיק ובן אל, עדן בן זקן ועוד. בשונה מספוטיפיי ושירותים אחרים, ביאנדקס מאפשרים שמירה ללא הגבלה של מוזיקה על הסמארטפון.

הפיצ'ר הפופולרי של יאנדקס מיוזיק, הינו הפיד הפלייליסט החכם, המתעדכן מדי יום בהתאם להעדפות המשתמש. בפיד ניתן למצוא שירים שהתנגנו לאחרונה, מוזיקה דומה שהמשתמש עשוי לאהוב ומגוון הצעות לשירים המבוססות על טעם המשתמש. המנוע של יאנדקס משתמש במודל של רשתות עצביות שלוקח בחשבון לאילו שירים המשתמש האזין עד הסוף או לחילופין בחר לדלג, את העדפותיו האישיות מבחינת ז'אנרים ופלייליסטים אהובים יותר ופחות.

האפליקציה זמינה להורדה ב-iOS וב-Android באנגלית וברוסית אך ניתן לחפש מוזיקה גם בשפה העברית. ממשק שכולו בעברית יושק בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully