וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לזכות באייפון Xs מתנה? בואו ללילה הלבן ב-17.10

וואלה! NEWS בשיתוף iDigital, וואלה! NEWS בשיתוף iDigital

17.10.2018 / 8:02

איך זוכים? הגיעו לחגיגות הלילה הלבן של iDigital במתחם שרונה ב-17.10, השתתפו בחידוני הטריוויה של iDigital ואפליקציית קוויקס באירוע ואולי תזכו באייפון החדש

אייפון Xs.
אייפון Xs

חיכינו, ציפינו ועכשיו זה קורה: iPhone Xs מגיע לישראל ויחל להימכר ב-18 באוקטובר. אתם יכולים להגיע ללילה הלבן של iDigital ולרכוש אותו ב-00:00, או לזכות בו בחינם אם תנצחו באחד משני חידוני טריוויה מיוחדים של קוויקס לכבוד האירוע..

ביום רביעי, 17.10, נזמין אתכם לקחת חלק באירוע ההשקה של אייפון Xs Max ו-Xs בחנות iDigital בסניף שרונה שבתל אביב. בשעה 23:00 ובשעה 23:30 יתקיימו שני חידוני קוויקס מיוחדים בהנחיית גל אמיתי. שני הזוכים בשני החידונים השונים יהיו חייבים להיות נוכחים באירוע על מנת לממש את הזכייה בפועל. המשמעות: מי שמשתתף מהבית לא יוכל לזכות בפרס.

לאייפון Xs Max מסך מסוג OLED בגודל 6.5 אינץ' וברזולוציה 2688x1242. הוא מושלם למי שעובד עם הסמארטפון ולצרכני תוכן כבדים שצופים בנטפליקס ובשירותי טלוויזיה מכל מקום. יש לו מעבד 6 ליבות ו-4 גיגה זיכרון עבודה.

ל-Xs Max מערך צילום כפול הכולל שני חיישנים של 12 מגה פיקסל, הראשי עם מפתח צמצם F/1.8 ופיקסלים בגודל 1.4 מיקרון. החיישן השני של 12 מגה פיקסל, נותר בעינו והוא נועד בעיקר עבור צילומי תקריב שבהן הרקע מטושטש והאובייקט ממוקד וגם עבור הזום אופטי של פי שניים.

בואו לזכות באייפון Xs מתנה

סניף חנות iDigital במתחם שרונה, תל אביב.
הכול מוכן לאירוע המכירה של אייפון Xs. סניף iDigital
וואלה! NEWS בשיתוף iDigital, וואלה! NEWS בשיתוף iDigital

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully