וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תוכלו בלעדיה: האפליקציה הישראלית שתציל אתכם מהודעות קוליות בווטסאפ

10.10.2018 / 13:11

שולחים לכם הודעה קולית באורך של דקה ומחצית ממנה היא בכלל שתיקה. כן, לכולנו יש את החבר שלא מפסיק לשלוח הודעות קוליות ולא משנה כמה נגיד לו להפסיק, הוא ימשיך בשלו. אפליקציה ישראלית חדשה תעזור למנוע את השתיקות בהודעות הקוליות וברגע שתתרגלו, לא תוכלו בלעדיה

אפליקציית talkfaster. צילום מסך, צילום מסך
האפליקציה החדשה תחסוך לכם לא מעט זמן בהאזנה להודעות קוליות./צילום מסך, צילום מסך

גם לכם יש את החבר שמשתמש בווטסאפ רק באמצעות הודעות קוליות? אתם לא לבד ולכל אחד יש את החבר הזה. גם כשאתם בפגישות או לא יכולים להאזין להודעות הקוליות, הוא עדיין ישלח לכם הודעה קולית ויגיד "תשמע כשאתה יכול". לא תמיד אנחנו יכולים לשמוע את ההודעות הקוליות וכבר כתבנו על האפליקציה שמתמללת את ההודעות הקוליות, אולם הפעם תכירו אפליקציה חדשה שתדלג על כל הקטעים של השקט בהודעה הקולית ועוד היא תאפשר להאזין להודעות קוליות מבלי שהוי הכחול יופיע, להאזין ב-6 מהירויות שונות ועוד. האפליקציה TalkFaster! תחתוך את כל הקטעים שבהם יש שקט ותאפשר לכם לשמוע את החלקים שבהם החבר ששלח את ההודעה מדבר.

על האפליקציה הזאת אחראי יהונתן רויזין, מפתח ישראלי ולצערנו, היא כרגע זמינה רק עבור משתמשי האנדרואיד אך רויזין הבטיח כי האפליקציה תגיע בקרוב גם למשתמשי האייפון. "לכל אחד יש את החבר הזה ששולח לו הודעות קוליות ארוכות ואיטיות. לי יש חמישה חברים כאלו וחיפשתי אפליקציה שתאפשר לי לשמוע את ההודעות הקוליות יותר מהר. כשראיתי שאין, החלטתי לפתח אחת כזו", סיפר לנו רויזין. "התגובות שאני מקבל מצוינות, גם בישראל וגם בשאר העולם", סיפר. "נראה שהצורך אמיתי, אנשים באמת לא אוהבים לקבל הודעות קוליות ארוכות". כיום לאפליקציה יש מעל ל-1,000 הורדות ודירוג של 4.7 כוכבים.

להורדה לחצו כאן .

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully