וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהודלפו כמעט במלואם: גוגל מציגה סמארטפונים חדשים, טאבלט ועוזרת קולית חדשה

10.10.2018 / 12:25

הסמארטפונים החדשים דלפו חודש לפני ההשקה וצפינו כבר בסקירה מלאה, סרטון אנבוקסינג ותמונות מהמכשיר. אולם כל זה לא עצר את ההשקה של גוגל: אמש הכריזה ענקית החיפוש על שני סמארטפונים חדשים מסדרת הפיקסל, טאבלט חדש ועוזרת קולית

בדגש על המצלמה והעוזרת האישית, גוגל השיקה אמש (ג') את הסמארטפונים החדשים בסדרת הפיקסל שהפכו לפופולריים במיוחד בעולם ועדיין צפויים שלא להימכר בצורה רשמית בישראל. הפיקסל 2 הוצג בשנה שעברה וסחף אחריו ביקורות חיוביות במיוחד, שכן רבים מעריכים עד היום שמערך הצילום שלו הוא הטוב ביותר בעולם הסמארטפונים. לכן, זה רק הגיוני שחובבי טכנולוגיה ברחבי העולם התלהבו ממה שגוגל חשפה השנה. במשך החודשים האחרונים זכינו לטיזרים והדלפות שהשאירו מעט מאוד לדמיון, אבל גוגל הצליחה להפתיע אותנו עם כמה הכרזות נוספות, מלבד הסמארטפונים ובפעם הראשונה מזה שלוש שנים, חשפה גם טאבלט.

דלפו עוד לפני ההשקה: פיקסל 3 ופיקסל XL עם דגש על המצלמה

הפיקסל 3 הוא הדור השלישי לסדרה והחדש ביותר בסדרת הסמארטפונים של גוגל. הוא מביא איתו כמה חידושים מעניינים כשהדגש על מערך הצילום. בדומה לשנים הקודמות, הפיקסל מגיע בשני דגמים כשה-XL מהווה את הדגם הגדול והחזק יותר מבחינה חומרתית. הדגמים החדשים מגיעים עם מסכים קטנים יותר מהמקבילים באפל, אך גדולים יותר מהדגמים של השנה שעברה: הפיקסל 3 מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' וברזולוציית FullHD+ בעוד שה-XL מגיע עם מסך בגודל 6.3 אינץ' וברזולוציית QHD+, שניהם עם פאנלים מסוג P-OLED.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully