וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח ישראל: מרצדס השיקה בישראל מכונית הנשלטת באמצעות הוראות קוליות

10.10.2018 / 15:21

"היי מרצדס, תפעילי את המזגן על טמפרטורת 18 מעלות". לשלוט על הרכב באמצעות הקול זה כבר לא מדע בדיוני. אחרי הבתים החכמים, הגיע תורם של כלי הרכב החכמים. אם היה לכם ספק, את הפיתוח הזה פיתחו כאן בישראל והוא זמין בכלי הרכב של מרצדס ברחבי העולם וישראל

יח"צ - חד פעמי

יצרנית המכוניות מרצדס השיקה אמש (ב') את סדרת רכבי ה-A Class ואיתם את מערכת ההפעלה המתקדמת והחדשנית שהיצרנית הגרמנית אי פעם שילבה ברכב. המערכת תוכל כעת ללמוד את הנהג ולבנות פרופילים המותאמים אישית לאדם שמאחורי ההגה. כך, בלחיצת כפתור אחת, מושב הרכב יוכל להתכוונן בהתאם לנהג וכך גם עוצמת הווליום ברדיו, התחנה וצבעי האורות המקיפים את תא הנהג. עוד מרצדס שילבה עוזרת קולית חכמה המאפשרת לנהג לדבר אל הרכב ולהפעיל תוך כדי דיבור מערכות שונות.

"אנו מציגים לראשונה עידן חדש בו הרכב מתאים את עצמו לנהג בלחיצת כפתור. מדובר בתפיסת נהיגה עתידית בעולם שיתופי ואוטונומי המותאם ונלמד לפי פרופילים אישיים", אמר אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל. כלומר מעתה נוכל לבקש מהרכב באמצעות הקול שלנו דברים כמו כיוון טמפרטורה, הדלקת אורות, חיוג לאנשי קשר, פתיחה וסגירה של הגג, השמעת שירים מועדפים ועוד. המערכת תתמוך החל מהיום ב-28 שפות כשעברית תגיע ככל הנראה במהלך השנה הבאה.

מרצדס A Class מערכת. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מרצדס השיקה בישראל מכונית הנשלטת באמצעות הוראות קוליות/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

עוד תאפשר המערכת צריכת שירותים ושיפור ביצועים של רכבי מרצדס בלחיצת כפתור וכן מערכת ניווט חדשה לגמרי המציגה הכוונה בכביש בעזרת מציאות רבודה. זו הפעם הראשונה שאנו רואים מערכת ניווט מהסוג בכלי רכב כלשהו, שכן זהו פיתוח ישראלי הנעשה בשיתוף עם חברת הרמן. הצוות מתמחה בטכנולוגיות ראיה ממוחשבת ולמידה עמוקה (Deep Learning), שמאפשרות להציג לנהג מידע רלוונטי בזמן אמת ממערכות הניווט והבטיחות של הרכב ולייצר תחושת ביטחון אצל הנהגים בכלי רכב אוטונומיים. לבסוף המערכת תנצל את המצלמות ההיקפיות ברכב ותשלב תצוגת מפה על גבי התמונה המשודרת.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully