וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים ללימודים: חמישה מחשבים ניידים עד 2,999 שקלים

11.10.2018 / 10:36

בעוד ארבעה ימים תפתח שנת הלימודים האקדמית וזו הזדמנות מצוינת עבור סטודנטים להחליף את המחשב האישי שלהם באחד חדש. יש לא מעט לפטופים המוצעים למכירה בישראל, וקל מאוד ללכת לאיבוד בסבך המפרטים. עשינו בשבילכם סדר ובחרנו חמישה במחיר של עד 2,999 שקלים

סטודנטים עם מחשבים ניידים בכיתה. ShutterStock
מחשבים ניידים לסטודנטים/ShutterStock

שנת הלימודים האקדמית תפתח בעוד 4 ימים ואם זו השנה הראשונה שלכם או שהגיע הזמן להחליף את המחשב האישי, עשינו לכם סדר ובחרנו את המחשבים הטובים ביותר עד סכום של 3,000 שקלים. כל המחשבים ברשימה הינם מחשבים מצויינים שיספיקו לשימושים בסיסיים וחלקם גם יוכלו לשמש לשימושים שהם מעל הממוצע כמו פוטושופ ואולי גם עריכת סרטים בתוכנות פשוטות. עוד המחשבים מגיעים כולם עם מערכת הפעלה, דבר שהוא לא מובן מאליו כשאתם רוכשים מחשב חדש.

חנויות רבות מציעות למכירה מחשבים ניידים ללא מערכות הפעלה וכך חוסכות כמה מאות שקלים ומשאירות את הבחירה למשתמש. האופציה הזאת יכולה להיות אידיאלית, במיוחד עבור סטודנטים שיכולים לקבל ממיקרוסופט מערכת הפעלה בחינם, אולם ההתקנה יכולה להיות מורכבת ועדיף לרכוש מחשב שיתחיל לעבוד ברגע שמוציאים אותו מהקופסה. עוד בחרנו מחשבים עם מעבדים מסדרת Core I3 ומעלה בלבד שנחשבים לבסיסים אך מתאימים לגלישה ויישומי אופיס.

מחשב נייד - Lenovo IdeaPad 130-15IKB 81H7003JIV

ה-IdeaPad של לנובו נותן תמורה מצויינת למחיר: הוא אומנם לא מגיע עם מעבד מהסדרה האחרונה הזמינה בשוק (חמישי והדור התשיעי הושק בימים האחרונים) והוא מגיע עם מעבד מהדור השישי בלבד מסדרת Core I3 הנחשבת ליחסית בסיסית ו-4 גיגה זיכרון ראם. זה לא מחשב שיריץ פוטושופ או תוכנות כבודות אלא בעיקר מיועד לישומי אופיס וגלישה, כלומר שימושים מאוד בסיסיים. עוד למחשב מסך בגודל 15.6 אינץ' ברזולוציית Full HD והארד דיסק בנפח 500 גיגה. המחשב מריץ את מערכת ההפעלה ווינדוס 10 ושוקל 2.1 קילוגרם. מחירו עומד על 1,890 שקלים וחנויות רבות מציעות הנחה נוספת בסניף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully