וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 מצלמות אחוריות: סמסונג מכריזה על סמארטפון ביניים חדש

11.10.2018 / 13:09

טרנד שני חיישני הצילום הגיע לשיאו והשנה ראינו את וואווי מציגה סמארטפון עם שלושה חיישני צילום ואילו היום השיא נשבר: סמסונג הקוריאנית הציגה את ה-A9, סמארטפון ביניים עם מערך צילום מרובע. לצידו הציגה גם את ה-A7 והם צפויים להגיעו לישראל במהלך נובמבר

סמסונג הכריזה היום (חמישי) על סדרת מכשירי הביניים החדשה, ה-A9 שבפעם הראשונה בעולם הסמארטפונים מציגה מכשיר בעל מערך צילום מרובע. המכשיר מגיע כחלק מאסטרטגיה חדשה של סמסונג בה היא מציגה תכונות חדשות במכשירי הביניים שלה לפני מכשירי הדגל, על מנת למשוך את קהל הרוכשים הצעיר ולהילחם ביצרניות הסיניות. עוד הציגה סמארטפון נוסף, שדרוג למכשיר ה-A7 כשהוא יגיע עם מערך צילום משולש בלבד.

כאמור, המכשיר כולל מערך צילום מרובע בעל ארבע עדשות, כשכל אחת מהן משמשת למטרה אחר:. המצלמה הראשונה והראשית במערך הצילום בעלת עדשת 24 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/1.7, השנייה בעלת עדשת 8 מגה פיקסל ומפתח צמצם של f/2.4 ואחראית על צילום בזווית רחבה של 120 מעלות, השלישית בעלת עדשת 10 מגה פיקסל ומפתח צמצם של f/2.4 עם זום אופטי פי 2 והרביעית והאחרונה בעלת עדשת 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/2.2 ומשמשת כחיישן לצילומי עומק שדה בלבד.

סמסונג גלקסי A9. יח"צ,
סמסונג גלקסי A9/יח"צ

מעבר למערך הצילום, המכשיר מגיע עם מפרט מרשים למדי: בלבו פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 660 מבית קוואלקום לצד 6 גיגה של זיכרון ראם וסוללה בנפח 3,800 מיליאמפר שעה. עוד המכשיר מגיע עם 128 גיגה של זיכרון אחסון עם יכולת הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון, מחבר לאוזניות וחיישן טביעת אצבע המשולב בכפתור הנעילה שבצד המכשיר. המכשירים החדשים יהיו זמינים לרכישה בישראל במהלך חודש נובמבר, אך בשלב זה טרם נמסרו המחירים. באירופה מחיר המכשיר החדש נקבע על 599 יורו (כ-2518 שקלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully