וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממשיכים לסייע לישראלים במסלול להצלחה": אמזון חונכת משרדים חדשים בישראל

12.10.2018 / 7:58

המשלוחים של אמזון לישראל ונציגות של אמזון עצמה אין לנו בישראל, אבל אנחנו יכולים להתגאות שמישראל יוצאים הפיתוחים הטכנולוגיים של אמזון. השבוע חנכה החברה משרדים חדשים ואחד הפיתוחים המעניינים ביותר, המשלוחים העתידניים באמצעות רחפנים, מתבצע מהמשרדים בישראל

צלמים זמניים מורשים

בחודשים האחרונים ביצעה אמזון "ניסוי" בישראלים: פתחה את המשלוחים בחינם לישראל, שינתה מעט את התקנון ואת המוצרים וקבעה רף מינימלי ואחר כך סגרה את הברז והפסיקה את המשלוחים בחינם לישראל. לא מקרי הניסוי של אמזון, שכן היא בוחנת ובודקת את השוק הישראלי. אולם מעבר לאמזון שאנחנו מכירים, אתר הסחר המקוון הגדול בעולם, בתוך ישראל נמצאים המשרדים של החברה שעוסקים בפיתוח פתרונות האינטרנט של אמזון. עוד פתחה החברה מרחב עבודה משותף בקומה 28, המיודע לסטארט-אפים בשלבים מוקדים כדי להאיץ את תהליך הבנייה של מוצר לפריסה. אמזון מאפשרת לטענתם, לסייע לחברות מגובות הון וסיכון, להגיע לנקודת הציון הטכנולוגית הבאה או להשיק מוצר חדש.

מתוך ישראל מפתחים את שירותי הקניות של Alexa, העוזרת הווירטואלית של אמזון, את שירותי ה-Prime Air, הפתרון העתידני של אמזון למשלוחים באמצעות רחפנים ופיתוחים בתחום הענן של החברה. הראל יפהר, מנהל AWS ישראל, אמר באירוע הפתיחה: "מאז שהתחלנו כאן ב-2014, תמיד התמקדנו בשאלה כיצד לסייע לעסקים הישראלים לצמוח ולשגשג. המשרדים החדשים שלנו הם צעד נוסף טבעי לאורך נתיב זה. כחברה בעלת אובססיה ללקוח, שעובדת כדי לשמח את לקוחותינו, ההשקה של AWS Builders Space מסייעת לנו להיענות לבקשת הלקוחות, ולהמשיך לסייע לארגונים הישראלים במסלול שלהם להצלחה".

משרדי אמזון בישראל. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
אמזון חונכת משרדים חדשים בישראל./מערכת וואלה! NEWS, יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully