וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפתור את "סכנת" הקרינה? כיסוי חדש המונע קרינה הושק בישראל

12.10.2018 / 7:02

טרם הוכח האם הקרינה של הסמארטפונים מסוכנת עבורנו ובעוד שאין תשובות חד משמעיות, חברת CellSafe פיתחה במשך חמש שנים מגן קרינה לסמארטפון. אחרי שהושק בעולם, הכיסוי הגיע לישראל ולדבי רחהברה, בבדיקות נראה כי הקרינה הופחתה ב-87 עד 97 אחוזים

צ'יפ קרינה RADI CHIP. יח"צ,
צ'יפ הקרינה החדש - בקרוב בישראל/יח"צ

הבעיה שמטרידה לא מעט צרכני סמארטפונים בשנים האחרונות היא בעיית הקרינה המייננת וההשלכות שלה כלפי הבריאות שלנו. במשך שנים הוצגו מחקרים שטענו דעות שונות לשאלה, האם לקרינה הזאת יש השפעה כבירה ומתמשכת על הבריאות שלנו. בדיוק בשביל זה, חברת CellSafe האוסטרלית חקרה ופיתחה במשך חמש שנים מגן קרינה לסמארטפון ובין היחידים שמסוגל לעשות זאת ברמה של כ-90 אחוזים ויותר. "קרינת ה- SAR הנפלטת ממכשירי הסלולר היא קרינה בלתי מייננת עם אי ספיגה סגולית. מחקרים רבים מהזמן האחרון מזהירים מקרינה זו ונזקיה לטווח הארוך", אמר מאיר כהן מחברת עידן טרייד.

הרכיב בנוי מ-8-12 שכבות כימיות שבאמצעם צ'יפ אלקטרוני חכם. הצ'יפ עצמו "מושך" את הקרינה וממרכז אותה לגב המכשיר (קרינה מתפזרת ל-360 מעלות בדרך כלל) ואילו שכבות אלו סופגות וסופחות את הקרינה הנפלטת מרכיב השידור. המוצר מגיע במספר דגמים בהתאם לסוג המכשיר שלכם, שכן מיקום האנטנה משתנה בין סוגי המכשירים ובמיוחד במכשירי אפל.

התוצאות שהגיעו מבדיקות של המעבדות הגדולות בעולם בנושא מראות הפחתה של 87% עד 97% ברמת הקרינה עם הדבקת הרכיב על גב המכשיר, שפעיל לאורך כל חיי הסמארטפון ואינו מאבד מהאפקטיביות שלו עם זמן השימוש. זוהי הפעם הראשונה שהוכח כי הרכיב מוריד דרמטית את קרינת הסמארטפון ללא פגיעה ברמת הקליטה והשידור וכן הוא עבר גם בדיקת RF בחברת תקשורת מובילה בישראל שאישרה את הממצאים. ה-RADI CHIP ישווק בלעדית בישראל ע"י חברת עידן טרייד בע"מ במחיר של 249 שקלים בחנויות הסלולר וברשתות המובילות.

  • עוד באותו נושא:
  • קרינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully