וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צוקרברג מבריח את כולם": כותבי הרשת נפגשו לערב שבו צחקו וכעסו על פייסבוק

11.10.2018 / 7:23

בחודשים האחרונים פייסבוק ביצעה שינויים באלגוריתמים שגרמה לאינספור עמודים עסקיים ואושיות רשת, להעלם לאט לאט מהפיד שלנו, לטובת פוסטים ועדכונים מהחברים. השבוע התקיים ערב שאליו הגיעו כוכבי רשת שצחקו על הרשתות החברתיות ועל השינויים של פייסבוק

בחודשים האחרונים פייסבוק חווה ירידה משמעותית בהיקף השעות שהמשתמשים מבזבזים ברשת החברתית. המשתמשים מצאו את עצמם בעיקר צורכים את התוכן דרך אינסטגרם, כשבקרב הקהל הצעיר יותר, רובם משתמשים בעיקר באינסטגרם ולא בפייסבוק. ברשת החברתית נדרשו לעשות שינויים קיצוניים על חשבון הדפים העסקיים והדפים הציבוריים. עסקים רבים זועמים על השינויים של פייסבוק, אומנם ברשת החברתית מסבירים את השינויים ככאלו שדווקא מטיבים עם הגולשים שיראו יותר פרסומים מהחברים שלהם. השבוע נערך ערב "אחד החזקים", מיזם משותף שמתקיים מזה ארבע שנים בחסות תרופה לכאבים, "קומבודקס".

אחד הסטאנדאפיסטים הוויראלים ביותר, יוסי גבני שלו 80 אלף עוקבים בפייסבוק, סיפר באירוע: "אני סטנדאפיסט 10 שנים ואף אחד לא נתן לי צ'אנס, ברשת אני יכול לעשות מה שאני רוצה וזו פלטפורמה הכי מציאותית וריאלית לקבל פידבק אמיתי ואני נהנה מהאמת הזאת".

האם אתה מרגיש שפייסבוק פגע לך בחשיפה בחודשים האחרונים?

בטח. צוקרברג מבריח את כולם לאינסטגרם וגם האינסטגרם שלו. זו המציאות ונצטרך להתמודד איתה. אם פעם היו מעלים כל שטות, אולי בגלל שיש היום פחות חשיפות זה עושה טוב לאיכות התוכן גם לקהל וגם מאתגר יותר וקשה יותר לכותבים אבל אף אחד לא הבטיח לנו חיים קלים.

דני קומשוביץ - אירוע פייסבוק. קינסט הפקות, מערכת וואלה! NEWS
"מה שנקרא 'סגר את בברז הויראליות'"./מערכת וואלה! NEWS, קינסט הפקות

אחרי דני קמושביץ עוקבים כ-25 אלף באינסטגרם ובטוויטר. "אני בחור מצחיק, פשוט הצחקתי ברשת וזה כנראה משך עוקבים", הסביר מדוע עוקבים אחריו כל כך הרבה אנשים וסיפר כי גם החשיפה שלו נפגעה בחודשים האחרונים "בשנה האחרונה הורידו חשיפה אורגנית ודחפו אנשים לפרסם בכסף, מה שנקרא 'סגר את בברז הויראליות'. אז כן, פגעו באופן אישי. סטירת לחי למשתמשים כי אתה פלטפורמה חברתית הנשענת על שיתוף אורגני לקהל הרחב עם תוכן טוב והיום זה לא מספיק".

אחרי אלירן גולדשטיין עוקבים 15 אלף אנשים וסיפר באירוע על השינוי של פייסבוק: "משהו השתנה, פחות אנשים רואים פוסטים, פחות לייקים, קצת פוגע בהנאה שבכתיבה". על התחלת הוויראליות סיפר כי "החליט לחלוק את הטמטום עם העולם וזה צבר תאוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully