וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוטיפיי חוגגת עשור ומפרסמת את השירים המושמעים ביותר

12.10.2018 / 7:48

מה היינו עושים בלי ספוטיפיי? השירות אומנם הושק בישראל רק השנה אך הוא זמין בעולם מזה עשור. השנה מציינת החברה את חגיגות העשור ופתחו בקמפיין "עשור של גילוי", בו החברה חשפה נתונים שצברה וחקרה במשך העשור האחרון. אז האם השיר שאתם אוהבים הוא המושמע ביותר?

עריכת וידאו:ניר חן

שירות הזרמת המוזיקה ספוטיפיי חוגג החודש עשר שנים להיווסדו עם קמפיין "עשור של גילוי" בו חשפה החברה נתונים שצברה וחקרה במשך עשור. הקמפיין סוקר גם את התגליות הגדולות שהיו במוזיקה באותה תקופה דרך העיניים של ספוטיפיי. מידע זה כולל את האמנים המושמעים ביותר בעשור האחרון, 10 השירים המושמעים ביותר ואת הזמר הראשון שהגיע למיליארד הזרמות וגם את חובבי המוזיקה הגדולים ביותר מבינינו, המידע עלול להפתיע.

שירות המוזיקה ספוטיפיי הינו הפופולרי ביותר בעולם. נכון להיום, הוא משמש 180 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש מ-65 מדינות להזרמת מוזיקה מספריית ענק הכוללת מעל ל-40 מיליון שירים. כעת ספוטיפיי חושפת שמאז הקמת השירות, משתמשים יצרו מעל ל-3 מיליארד רשימות השמעה וכן השירות כולל מעל ל-2,000 ז'אנרים בתחום המוזיקה. עוד מגוון האומנים שמשתמש ממוצע מאזין להם עולה ב-8% מדי שנה כשב-3 השנים האחרונות המספר הזה עולה ב-40 אחוזים. אבל המידע לא מסתיים שם ובעיקר בתחום האמנים והשירים חבויה לה ההפתעה האמיתית.

ספוטיפיי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
ספוטיפיי חוגגת עשור./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

חמשת האמנים המושמעים ביותר של העשור האחרון הם: דרייק, אד שירן, אמינם, דה וויקנד וריאהנה. ברשימת עשרת האלבומים, ג'סטין ביבר גונב את המקום השני בעוד כשברשימת האמנים המושמעים ביותר הוא הגיע למקום השמיני בלבד. עם זאת, אד שירן קטף את המקום הראשון וכן את המקום הרביעי במצעד האלבומים וכן השיר המושמע ביותר של העשור האחרון היה Shape of You, שנכון להיום צבר כ-2 מיליארד השמעות. מיד אחריו, השיר "One Dance" של הזמר דרייק הגיע למקום השני עם מעל למיליארד וחצי השמעות. כאמור, ספוטיפיי הכינה במיוחד עבור המאורע את רשימת השמעה ובה 162 השירים המושמעים ביותר בעשור האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • ספוטיפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully