וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכורים לפורטנייט? המשחק זמין כעת בכל מכשירי האנדרואיד

14.10.2018 / 11:53

המשחק גרם לאלפי אנשים להתמכר אליו, ללא מעט בני נוער לאיים בהתאבדויות ואפילו ילדה אושפזה בכפייה. כעת המשחק פורטנייט זמין להורדה בכל מכשירי האנדרואיד. הקאץ'? תצטרכו להוריד את האפליקציה רק דרך האתר הרשמי וזה עלול לחשוף את הסמארטפון שלכם לסיכונים

סוף סוף זה רשמי, המשחק המדובר בעולם, פורטנייט הגיע לכלל מכשירי האנדרואיד וזמין כבר עכשיו להורדה. המשחק פורטנייט שבר כמעט כל שיא אפשרי: אלפי מכורים, הכנסות ורווחים חסרי תקדים ולא מעט סערות ברשת. כעת, מפתחת המשחק, "אפיק", מאפשרת גם לשחקנים שאינם בעלי מכשיר מבית סמסונג להתקין את המשחק דרך האתר שלהם. כפי שדיווחנו בחודש אוגוסט האחרון, המשחק פורטנייט הושק באופן רשמי עבור מכשירי אנדרואיד יחד עם הסמארטפון Note 9 של סמסונג. כתוצאה משיתוף הפעולה, פורטנייט התחייבו לתת לסמסונג בלעדיות לתקופת זמן מוגבלת שהסתיימה באופן רשמי לפני יומיים (ו').

אם תיכנסו לאתר הרשמי של המשחק, תוכלו למצוא כבר עכשיו את גרסת הבטא של המשחק, שכאמור זמינה לכלל מכשירי האנדרואיד. לאחר הורדת חבילת ה-APK המכילה את קבצי המשחק, פתחו אותה באמצעות כל מכשיר אנדרואיד והתקינו את המשחק. לאחר מכן, תוכלו להצטרף לקרבות הענק שהפכו את פורטנייט לסנסציה בינלאומית. עם זאת, חשוב שתזכרו שמדובר בגרסת בטא ולכן, צפוי שתיתקלו בכמה באגים עד שתצא גרסה יציבה יותר. אפיק טוענת כי כל מכשיר המריץ גרסת אנדרואיד 8.0 ומעלה וכן כולל 3 גיגה ראם ומעבד גרפי חזק דיו, יוכל להריץ את המשחק ללא שום בעיה. עוד המפתחת הבטיחה כי שחקני מובייל יילחמו לצד ונגד שחקני מובייל אחרים, כך שלאף שחקן לא יהיה יתרון ברור על האחר.

משחק פורטנייט. צילום מסך
המשחק זמין כעת בכל מכשירי האנדרואיד/צילום מסך

רק בשבוע שעבר דיווחנו על הרווחים שצבר המשחק רק מגרסת האייפון, העומדים על לא פחות מ-300 מיליון דולרים ב-200 ימים בלבד. הדרך שסללה לעצמה אפיק, מפתחת המשחק היא ברורה: בכוונתה להפוך את פורטנייט למשחק ממכר ולשלב אותו בכמה שיותר מכשירים המסוגלים להריץ אותו. למרות שעל הנייר זה נשמע פשוט למדי, ההצלחה של פורטנייט בולטת מהשאר בכך שהינו משחק הווידאו הראשון שכנראה הצליח לעשות זאת, למעט אולי טטריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully