וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטאבלטים המתקפלים בדרך? שמועות על הטאבלט החדש של לנובו

17.10.2018 / 13:19

המרוץ להשקת הסמארטפון או הטאבלט עם מסך מתקפל: מדיווח חדש מדרום קוריאה, מדינת הבית של LG, עולה כי חטיבת המסכים של LG עשויה להשיק בשנה הקרובה טאבלט עם מסך מתקפל שאותו לנובו תשווק. לצד הטאבלט, אנחנו גם צפויים לראות סמארטפון מתקפל של סמסונג וואווי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לנו הרגשה שבשנה הקרובה נראה לא מעט סמארטפונים וטאבלטים עם מסכים מתקפלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

דיווחנו לא מעט על סמארטפונים מתקפלים, במיוחד של סמסונג וואווי, כששתי החברות עשויות להציג דגמים ראשונים במהלך שנת 2019. אם השמועות נכונות, סמסונג תציג סמארטפון מתקפל עוד בתחילת השנה והוא עשוי לעלות לא מעט. אולם כעת מגיעה שמועה חדשה, הישר מדרום קוריאה, על טאבלט מסתורי של לנובו שבשיתוף עם LG, עשוי להגיע עם מסך מתקפל. לפני ארבעה חודשים דיווחנו על הסמארטפון המתקפל של סמסונג, שכאמור סמסונג עשויה להכריז עליו במהלך ינואר. המחיר? צפוי להיות כ-1,850 דולרים. עוד דווח כי אחרי סמסונג גם וואווי תכנס למרוץ, אולם הסמארטפון שהיא עשויה להשיק עשוי להגיע ברמה נמוכה משמעותית משל סמסונג.

על פי השמועות, הטאבלט יגיע עם מסך בגודל 13 אינץ' כשהוא פתוח ואילו 8 עד 9 אינץ' כשהוא מקופל. תחילה, הוא יימכר רק בסין, אך יש לנו הרגשה שבמידה ויהיה הטאבלט הראשון עם מסך מתקפל, אנחנו עשויים לראות אותו ביבוא מקביל גם בישראל. עוד עולה מהדיווחים כי בחטיבת המסכים של LG, רואים פוטנציאל גדול יותר דווקא בקטגוריית המסכים המתקפלים בטאבלטים. הסיבה היא ברורה: את הסמארטפון יש לקפל עשרות פעמים ביום אם לא מאות ואילו השימוש בטאבלט נמוך בהרבה משל הסמארטפון. עוד עולה מהשמועות כי LG עשויה לייצר את אותו המסך גם לחברות נוספות כמו Dell ועבור חטיבת המובייל של LG.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully