וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוטיפיי השיקה אפליקציה חדשה לשעונים חכמים מבוססי אנדרואיד

19.10.2018 / 7:37

שירות הסטרימינג ספוטיפיי הכריז על השקת אפליקציה חדשה לשעונים חכמים מבוססי מערכת ההפעלה Wear OS של גוגל. האפליקציה תציע לראשונה תמיכה מלאה בשעונים החכמים של אנדרואיד, אולם לא תאפשר שמירת מוזיקה על גבי השעון

ספוטיפיי בשעונים חכמים.
תמיכה ?מלאה? באפליקציה, מעט שמירת מוזיקה על גבי השעון.

יש לכם שעון חכם מבוסס אנדרואיד ואתם משתמשים בספוטיפיי? יש לנו חדשות טובות. שירות הסטרימינג הפופולרי, הודיע כי ישיק במהלך השבוע הקרוב, את אפליקציית ספוטיפי עבור שעונים חכמים מבוססי אנדרואיד. רק בתחילת החודש (אוקטובר), הכריזה גרמין על שיתוף פעולה ראשון עם ספוטיפיי, במהלכו יוכלו בעלי שעונים תומכים, לשמור מוזיקה על גבי השעון. שירות הסטרימינג השוודי, הינו השירות הפופולרי בעולם כשאליו מנויים 83 מיליון משתמשי פרמיום וכידוע, השירות הושק בישראל במהלך השנה הנוכחית.

עד היום משתמשי ספוטיפיי, השתמשו באפליקציות צד שלישי על מנת לנגן מוזיקה ישירות מהשעון החכם. כעת, האפליקציה החדשה תחסוך למשתמשים את השימוש באפליקציות האלו ועוד מדובר באפליקציה שעומדת בפני עצמה, אולם עדיין, תצטרכו חיבור פעיל לאינטרנט מכיוון שספוטיפיי עדיין לא מאפשרת שמירת מוזיקה על גבי השעון. האפליקציה פשוטה למדי: היא כוללת אפשרות להאזנה למוזיקה האחרונה, האזנה לפודקאסטים וניתן גם לסמן שירים שאהבתם ישירות מהשעון. עוד ניתן להשתמש בפיצ'ר Spotify connect, המאפשר העברת המוזיקה לרמקולים חכמים, למחשב או לסמארטפון אחר. עוד הודיעה החברה על שיתוף פעולה עם יצרנית השעונים Fossil והמעצב Michael Kors שיציעו את השעונים עם האפליקציה מותקנת מראש. האפליקציה זמינה להורדה כבר עכשיו, בחנות האפליקציות של גוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully