וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחר המוצרים המשונה ביותר: ביקרנו בחנות הראשונה של אמזון בניו יורק

לפני חודש בדיוק פתחה אמזון את החנות הראשונה בניו יורק הנקראת "four stars". השם לא מקרי והמוצרים שהגיעו לחנות הם אלו שזכו בציון באתר של ארבע כוכבים ומעלה. ניצלנו את הביקור בעיר כדי לבקר בחנות החדשה של אמזון וחזרנו עם רשמים

צלמים זמניים מורשים

בעוד שמערכת היחסים של אמזון עם ישראל לא כל כך ברורה וישנן שמועות על כך שהחברה עשויה להתחיל לפעול בישראל בצורה רשמית, נראה שאמזון מתבססת בארצות הברית ומעמיקה את האחיזה שלה בשוק האמריקאי ופועלת בשני מישורים: באונליין ששם היא מאפשרת משלוחים של עד יומיים ועכשיו החברה עברה גם למודל של חנויות ואין לנו ספק שענקיות הסחר כמו וולמארט, בסט ביי ועוד, חוששות מהצעד החדש של אמזון. לפני חודש בדיוק, פתחה אמזון את חנות "ארבעת הכוכבים" בניו יורק ומדובר בחנות הראשונה בעולם מסוג זה. בעבר דווח רבות על החנות של אמזון שבה ניתן לקחת את המוצרים מבלי לעבור בקופה, אולם חנות "ארבעת הכוכבים" אינה כזאת והיא דורשת מכם לעבור בקופה, אם כי תהיו בטוחים שכמו שאמזון יודעת, גם בחנות הזאת תוכלו לשלם דרך האפליקציה של אמזון ומבלי להעביר כרטיס אשראי בצורה פיזית בקופות.

קופות חנות אמזון ניו יורק. מייקי לוי, ניו יורק, מערכת וואלה! NEWS
דיגיטלי לחלוטין. החנות של אמזון בניו יורק/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי, ניו יורק

החנות ממוקמת בסוהו בניו יורק ונראה שהאזור הפך למקום עלייה לרגל של חברות טכנולוגיות כשממש כמה מטרים משם, ניתן למצוא את חנות החומרה של גוגל שעליה נכתוב בהמשך ולא מדובר בחנות פופ - אפ זמנית, אלא חנות שצפויה להישאר שם כל עוד יהיה ביקוש. כשנכנסתי לחנות בשעה שלוש בצהריים באמצע שבוע, ניתן היה למצוא לא מעט אנשים, במיוחד בהתחשב באזור שבו היא נמצאת. בחנות ניתן למצוא מוצרים שקיבלו את הדירוג ארבע כוכבים ומעלה והמבחר אקלקטי לחלוטין: ניתן למצוא מצלמות לבית, שואבי אבק רובוטים, ספרים של הארי פוטר, רובים של NERF, סירים ומחבתות, צעצועים לבעלי החיים ואביזרים לטיולים. למעשה, בחנות 2,000 מוצרים משתנים שמתחלפים והמחירים זהים לאתר, אולם יש לכם מנוי לאמזון Prime, תוכלו ליהנות מהנחות נוספות על חלק מהמוצרים. באופן מפתיע, למרות שהמבחר כה אקלקטי, מצאתי לא מעט מוצרים שבסופו של דבר רכשתי כמו מכונת וופל בלגי ב-9 דולרים ואפילו דקורציה לבית.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אחרי שבוחרים את המוצרים, מגיעים לקופה ועליה נמצא ברקוד שאותו סורקים עם אפליקציית אמזון. האפליקציה מתחברת לקופה, מזהה את סוג המנויי שבמקרה שלי היה אמזון Prime ואת התשלום ניתן לבצע דרך האפליקציה, מבלי להוציא כרטיס אשראי ולהעביר אותו. זה לא חדשני ואפילו בתל אביב ניתן לשלם בצורה הזאת, אולם עדיין זה בהחלט נוח. עוד דיווחה בימים האחרונים אמזון על כוונותיה לפתוח בניו יורק את חנות אמזון Go הראשונה בעיר, שם כבר ניתן אחרי הגדרה קצרה, לקחת את המוצרים ופשוט ללכת כשהתשלום מתבצע בצורה אוטומטית לחלוטין.

חנות אמזון ניו יורק. מייקי לוי, ניו יורק, מערכת וואלה! NEWS
חנות אמזון בניו יורק/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי, ניו יורק
  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully