וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצ'ר שכולם חיכו לו מגיע לווטסאפ: תאפשר לנעול שיחות עם סיסמה או טביעת אצבע

24.10.2018 / 12:22

נראה ששירות המסרים הפופולרי ביותר בעולם נמצא בגל עדכונים ענק. רק לפני מספר ימים דיווחנו על מצב החופשה החדש, אבל הפיצ'ר הנוכחי ילהיב לא מעט משתמשים אפילו יותר. כעת ווטסאפ תאפשר לכם להחביא את השיחות שלכם מאחורי מסך נעילה שידרוש סיסמה או את טביעת האצבע שלכם

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
ווטסאפ תאפשר לנעול שיחות עם סיסמה או טביעת אצבע/ShutterStock

ברשת החברתית פייסבוק נראה שלא נחים לרגע ובשבועות האחרונים, דיווחנו על לא מעט פונקציונליות חדשה שהתווספה לשירות המסרים הפופולרי שלה, ווטסאפ. רק בחודש האחרון זכינו לשמוע על מה עתיד להגיע לפלטפורמה, כשפרסומות וזמן עדכון מחיקת ההודעות היוו גילוי מפתיע במיוחד. עדויות חדשות מצביעות כי תכונה נוספת בדרך אלינו ולדעתנו, היא תשמש מספר משתמשים גבוה יותר מכל אחרת שווטסאפ שחררה בחודשים האחרונים; רוב המשתמשים כיום סובלים מחוסר בפרטיות, במיוחד אם הסמארטפון שלהם ללא נעילה ויש עיניים חטטניות בשטח. העדכון החדש יאפשר למשתמשים להפעיל את הנעילה הביומטרית של אפל בעת הכניסה לאפליקציה באופן מובנה ובכך, לאפשר לכם בלבד לבטל את הנעילה ולקרוא את השיחות האישיות.

אתר WABetaInfo המעדכן על השינויים ועדכונים צפויים לווטסאפ, מצא עדויות לפיצ'ר החדש שיגיע תחילה למשתמשי אייפון בלבד. כיום, במידה ותרצו לנעול אפליקציה באייפון, תאלצו להשתמש באפליקציית צד שלישי נוספת כדי לאפשר את הפונקציונליות. בהוספת הפיצ'ר, ווטסאפ מאפשרת למשתמשים בפעם הראשונה להשתמש באפשרויות הנעילה באייפון, הן נעילת הפנים והן טביעת האצבע, על מנת להוסיף מסך נעילה בעת פתיחת האפליקציה.

ווטסאפ נועלת שיחות עם טביעת אצבע וסיסמה. צילום מסך, צילום מסך
הודעת הנעילה בעת ניסיון גישה לשיחות באפליקציה/צילום מסך, צילום מסך

עם זאת, יש גם חדשות רעות. על פי הדיווחים נראה שהתכונה עדיין זקוקה לפיתוח ולפחות כרגע, אינה בשלה מספיק עבור הוספתה לגרסת הווטסאפ הרשמית. "התכונה צריכה להשתפר באופן משמעותי לפני שנוכל לראות אותה אצל כלל המשתמשים. היא עדיין נמצאת בשלבי פיתוח מוקדמים". עוד התכונה תאפשר גם למשתמשים שאינם בעלי אמצעי זיהוי ביומטרי לנעול את האפליקציה באמצעות סיסמה, כשהעדכון כאמור, יהיה זמין רק עבור מכשירי אייפון 5s ומעלה.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully