וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל תשיק בישראל את האייפון Xr בתחילת נובמבר והמחירים כבר בידינו

24.10.2018 / 13:06

אפל השיקה בישראל בשבוע שעבר את מכשירי האייפון החדשים, ה-Xs וה-Xs Max, במחיר התחלתי של 4,500 שקלים. במקביל להשקה, הבטיחה החברה כי האייפון Xr, הזול יותר יימכר בישראל כבר בתחילת נובמבר. כל הפרטים על ההשקה, לרבות המחירים, כבר בידינו

צלמים זמניים מורשים

בספטמבר האחרון השיקה אפל שלושה אייפונים חדשים ותחילה הציגה את היקרים יותר ואחר כך הציגה את האייפון Xr, בעיקר כדי לרכך את בשורת המחיר. האייפון Xr הוא לא באמת מכשיר ביניים אבל הוא עדיין יקר באופן ניכר מהאייפון 8 שהושק בשנה שעברה, בעוד שהוא מגיע עם מפרט נמוך יותר משל האייפון Xs וה-Xs Max. יצרנית האייפונים האמריקנית הודיעה בשבוע שעבר על תאריך ההשקה הרשמי של האייפון Xr בישראל בראשון לנובמבר, כמעט שבועיים אחרי ההשקה העולמית.

כעת, שבוע לפני תאריך ההשקה הרשמי, אידיגיטל הודיעה כי תחל מחר במכירה המוקדמת של המכשירים, כשהמכירה לכלל הלקוחות תחל בשבוע הבא עם התאריך שאפל קבעה. האייפון Xr צפוי להגיע בשלוש גרסאות: האחת עם 64 גיגה של זיכרון אחסון במחיר 3,699 שקלים, השנייה עם 128 גיגה של זיכרון אחסון במחיר 3,999 שקליפ ואילו השלישית והאחרונה בעלת נפח האחסון הגבוה ביותר, 256 גיגה, במחיר העומד על 4,449 שקלים.

גם דינמיקה סלולר תחל את המכירה המוקדמת מחר (חמישי), ותציע את האייפונים החדשים בשתי גרסאות. הגרסה בעלת נפח האחסון של 64 גיגה תעלה לכם 3,590 שקלים, בעוד שהגרסה היוקרתית יותר, בעלת נפח האחסון של 128 גיגה, תעלה לכם 3,890 שקלים.

אייפון Xr חזית. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מחירו של האייפון החדש באיידיגיטל יתחיל ב-3,699 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

האייפון Xr הצליח לבלבל את עורך הערוץ, מייקי לוי, לחלוטין: ביום ההשקה במטה אפל, ניגש אל השולחן שעליו היו מונחים האייפונים. הרים את האייפון החדש ועוד לפני שהספיק לבדוק את הגב ולזהות את ההבדל, היה בטוח שמחזיק בידו את האייפון Xs החדש. העיצוב שלו זהה לשל ה-Xs מלבד הגב, שבו ניתן למצוא חיישן צילום אחד ולא שניים כמו באייפונים החדשים. למרות זאת, אפשרות צילום הפורטרט, זמינה למרות שמדובר בחיישן אחד. עוד המסך בגודל 6.1 אינץ' מגיע עם פאנל מסוג LCD ובאפל מבטיחים כי מדובר במסך ה-LCD הטוב ביותר שיצא עד כה. אולם, הרזולוציה יחסית נמוכה כשהיא מעט שופרה מהאייפון 8, אך המסך גדל בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully