וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבטיחות שינה טובה יותר: ניופאן משיקה בישראל את אוזניות ה-Sleepbuds מבית Bose

24.10.2018 / 13:52

מותג האוזניות האמריקני Bose נחשב לבין הטובים והאיכותיים בעולם. הבוקר (ד'), יבואנית החברה, ניופאן, השיקה בישראל את אוזניות השינה החדשות של החברה. האוזניות בנויות כך שלא יפריעו למשתמש במהלך השימוש ומציעות מספר קולות מרגיעים לשיפור איכות השינה

היבואנית ניופאן השיקה הבוקר (ד') בישראל את אוזניות השינה החדשות Sleepbuds מבית מותג האודיו Bose. חברת האודיו האמריקנית היא בין המוכרות והפופולריות בעולם. היא נחשבת בעיניי רבים ליצרנית האיכותית ביותר עבור המשתמשים המקצועיים ולאחרונה היא הלכה בעקבות היצרניות המתחרות והשיקה דגמי אוזניות נטולות חוטים לחלוטין. גם אוזניות ה-Sleepbuds החדשות הן אוזניות חסרות חוטים, כשקהל היעד שלהן הוא משתמשים שרוצים שינה טובה יותר. כדי להתאים את עצמן לקהל היעד, האוזניות מסוות רעש ועשויות מחומרים רכים במיוחד, המאפשרים שינה בנוחות כשהן באוזן לאורך כל הלילה. "Bose מקיימת מחקרים רבים ומשתמשת בידע העצום שלה ובקדמה הטכנולוגית ויצרה אוזניות אלחוטיות שמטרתן להיטיב עם המשתמשים ולשפר את איכות ובריאות חייהם", אמרה מורן דאי, סמנכ"לית השיווק של ניופאן בישראל.

עוד האוזניות מעוצבות כך שלא יבלטו מהאוזן ויפריעו לנוחות, במקביל להצעת חיי סוללה של 16 שעות. כמו כן, הן מגיעות עם אפליקציה המאפשרת להגדיר ולהתאים אישית את הגדרות השינה. כלומר, לאחר הורדת היישום, ניתן לבחור באחד מהצלילים המובנים ולאורך כמה זמן הוא יתנגן במהלך השינה שלנו. האוזניות לא יוכלו לנגן מוזיקה אישית, אלא מוגדרות לעבוד רק עם הצלילים המובנים באפליקציה. עוד הן עמידות בפני זיעה ולחות ומבטיחות נתוני קרינה מזעריים במיוחד. האוזניות החדשות יהיו זמינות לרכישה במהלך הימים הקרובים, כשמחירן בעת ההשקה ועד סוף השנה האזרחית הקרובה יעמוד על 999 שקלים. לאחר מכן, תשלמו עליהן 1,199 שקלים.

אוזניות שינה Bose Sleepbuds. יח"צ,
אוזניות השינה החדשות של Bose/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully