וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם אייפון Xs? אפל סוף סוף מתייחסת לפרשת תמונות הסלפי

26.10.2018 / 11:31

רכשתם את האייפון החדש, צילמתם סלפי והבחנתם שמשהו לא כשורה? אתם לא לבד. משתמשים רבים מדווחים על כך שהתמונה הקדמית "מלוטשת" ונראה שעברה שינויים. מדובר בשינוי תוכנתי שאפל ביצעה עבור השוק האסייתי ועל הדרך, הצליחה להרגיז ובצדק לא מעט אנשים

אייפון Xs Max. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
משתמשים רבים מדווחים על תמונות סלפי ?מלוטשות?./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

האייפונים החדשים הושקו לפני יותר מחודש ימים ומאז נרשמו לא מעט בעיות כמו: בעיות בקליטה, לא נטענו כשהמסך כבוי ובעיה אחת מרגיזה בעת צילום סלפי ונראה שהתקלות באייפונים החדשים רק נערמות ואילו באפל שומרים על שתיקה. לא מעט אנשים דיווחו על כך שתמונת הסלפי שצילמו יצאה "מלוטשת", כך שאפל למעשה החליקה את עור הפנים ולדוגמה, העלימה פצעים מהפרצוף. הפרשה זכתה לכינוי "BeautyGate" וגם אנחנו חווינו בתקלה הזאת. למעשה, בכל פעם שצילמנו תמונת סלפי קבוצתית, מי שעמד במרכז נראה בצורה ברורה ואילו השאר טושטשו.

ככל הנראה אפל ביצעה שינויים מכוונים בעיבוד התמונה וכיוונו את השינויים האלו בעיקר עבור השוק האסייתי, שכן שם "מצב היופי" פופולרי במיוחד ומדובר באחד משווקי המפתח של אפל. אולם נראה שלא מעט אנשים הבחינו בשינוי וממש לא אהבו אותו. כעת באפל עובדים על תיקון שישוחרר בגרסה החדשה iOS 12.1. טרם ברור האם באפל יוסיפו "מצב יופי" או שיבטלו אותו כליל. בעולם מבקרים את אפל על כך ששוב, לא מגיבה לבעיות קריטיות באייפונים החדשים, כמו לדוגמה בעיית הסוללה. כאמור, האייפונים החדשים לא נטענו כשהמסך כבוי ובאפל פשוט העדיפו שלא למסור שום עמדה לגבי תיקון עתידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully