וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה ברשת הוט מובייל: לקוחות מתקשים להוציא ולקבל שיחות

28.10.2018 / 11:47

אחרי התקלה המתמשכת של חברת פלאפון, כעת נראה שתקלה דומה מתרחשת ברשת הוט מובייל. בדקות האחרונות המשתמשים מדווחים על קשיים בהוצאה וקבלת שיחות. מהרשת נמסר: "אני פועלים לפתרון מהיר של הבעיה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקוחות רשת הוט מובייל מתקשים להוציא ולקבל שיחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדכון 13:08 -
רשת הוט מובייל הוסיפה: "הרשת חזרה ליציבות וכמעט כלל הלקוחות חזרו לשירות תקין. מי שחווה עדיין תקלה מתבקש לכבות ולהדליק את המכשיר. אנו מתנצלים בפני הלקוחות על אי הנוחות הזמנית. הצוותים הטכניים שלנו ימשיכו לעקוב אחר ביצועי הרשת".

עדכון 12:35 -
מהוט מובייל נמסר: "בהמשך לעדכון ראשון, חברת הוט מובייל פועלת לתיקון התקלה וכבר עתה ישנו שיפור בהיקף הלקוחות שחוו את התקלה. חשוב להדגיש כי התקלה משפיעה על הלקוחות לסירוגין בהתחברות לרשת ובגלישה במכשיר.
צוותים שלנו פועלים לטיפול בתקלה. נמשיך ונעדכן על התקדמות הטיפול".

החל משעות הבוקר, לקוחות רבים של מפעילת הסלולר הוט מובייל החלו לדווח על תקלה בעת הוצאה וקבלת שיחות. ברשתות החברתיות, עשרות משתמשים זועמים הספיקו לפרסם שאילתות בעמוד הפייסבוק של החברה בנוגע לתקלה. עוד לקוחות רבים סיפרו כי אינם מצליחים להתקשר למוקד השירות והתמיכה של החברה. "שלום רב, האם קיימת תקלה בהוט מובייל? הטלפון רושם אין חיבור לרשת וגם לא ניתן להשיג אתכם בטלפונים", כתבה אחת הגולשות.

התקלה ברשת הוט מובייל מגיעה רק חודש וחצי לאחר סאגת תקלות הענק ברשת פלאפון, שהשביתו את שירותי הסלולר עבור מאות אלפי לקוחות. אז התקלה נמשכה מספר ימים לפרקי זמן של כמה שעות בכל פעם. המשתמשים אז פנו לחברה שהוציאה התנצלות רשמית וכזכור, הציעה ללקוחות הנפגעים פיצוי בצורת חבילת גלישה ללא הגבלה למשך חודש.

גולשת נוספת כתבה בעמוד הפייסבוק של הוט מובייל "האם יש תקלה ברשת? אני לא מצליחה להוציא ולקבל שיחות וגם למוקד שלכם לא ניתן להתקשר". המפעילה בתגובה כתבה כי "בעקבות תנאי מזג האוויר, ייתכנו שיבושים בשירותים הסלולריים אנו מתנצלים על אי הנוחות".

מהוט מובייל נמסר: "חלק מלקוחות החברה חווים בשעה זו קושי בחיבור לרשת. אנו פועלים לפתרון מהיר של הבעיה, נמשיך ונעדכן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully