וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס לכם מהאימוג'ים? ווטסאפ מתעדכנת עם סטיקרים חדשים וכך תוכלו להשתמש בהם

28.10.2018 / 14:30

כבר כמה שנים שהאימוג'ים מחליפים משפטים שלמים ולמעשה, הפכו לדרך נוספת שבה המשתמשים מתקשרים אחד עם השני. הרי במקום לתאר רגשות, שולחים אימוג'ים. כעת ווטסאפ מתעדכנת (שוב) ומוסיפה את הסטיקרים ויש לנו הרגשה שאתם הולכים להתמכר אליהם

ווטסאפ סטיקרז Whatsapp Stickers. ווטסאפ, צילום מסך
ווטסאפ מתעדכנת עם סטיקרים חדשים וכך תוכלו להשתמש בהם/צילום מסך, ווטסאפ

בשבועות האחרונים, ווטסאפ, אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם לא מפסיקה להציג חידושים והפעם העדכון מביא עמו את הסטיקרים. רק לפני שבוע דיווחנו על מצב החופשה החדש, שיאפשר לכם לטייל בשקט על ידי העברה כל ההודעות המושתקות לארכיון באופן אוטומטי וביום רביעי האחרון, השירות שחרר עדכון נוסף ומבוקש אף יותר, המאפשר נעילה של האפליקציה והשיחות באמצעות טכנולוגיית טביעת אצבע במכשירי אפל, TouchID. כעת החברה מעדכנת את האפליקציה ומוסיפה את הסטיקרים, תכונה שזמינה אצל טלגרם, המתחרה הגדולה של ווטסאפ. לכן, לא מפתיע לראות את אפליקציית המסרים משלבת את התכונה בעצמה.

הסטיקרים זמינים כבר עכשיו עבור חלק גדול מהמשתמשים על ידי לחיצה על סמל האימוג'ים בסמוך למקלדת. מיד לאחר הלחיצה, תוכלו לבחור בין המסכים הכוללים את האימוג'ים המקוריים, מסך הגיפים הכולל שורת חיפוש וכעת גם מסך הסטיקרים החדש. בדומה לתכונה המקבילה בפייסבוק, גם כאן תאלצו להוריד את הסטיקרים מהחנות לפני שתוכלו להשתמש בהם ולשלוח אותם למשתמשים אחרים.

לפחות כרגע, הסטיקרים הזמינים להורדה הוכנו על ידי ווטסאפ עצמה, אולם החברה פרסמה באתר האינטרנט מדריך מקיף עבור מתכנתים הרוצים להוסיף חבילות סטיקרים משלהם. נראה שהתהליך כולל בניית אפליקציה נפרדת לזו של ווטסאפ, כשלא ידוע אם בעתיד תפשט את התהליך יותר בדומה לזה שבטלגרם. ווטסאפ טוענת כי העדכון ישוחרר בקרוב לכלל המשתמשים, אך כאמור, נראה שכבר חלק לא קטן, גם כאן בישראל, יכולים להשתמש בפיצ'ר החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully