וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון המתקדם ביותר שיש בשוק? בדקנו את הוואווי מייט 20 פרו

29.10.2018 / 10:25

המייט 20 פרו הוכרז רק לפני שבועיים וכבר החל להימכר בישראל. הוא מגיע עם תג מחיר הגבוה ביותר שמכשיר של וואווי אי פעם נמכר כאן, אולם הוא מציג טכנולוגיות כמו קורא טביעות אצבע מתחת למסך ומערך צילום מתקדם. חרשנו על המייט 20 פרו וחזרנו עם רשמים

צלמים זמניים מורשים

לפני ארבע שנים נכנסה חברת וואווי לישראל עם קמפיין אגרסיבי להשקת הסמארטפון P8. אל ההשקה, גייסה את מוקי וגל גדות לפרסומות ענק והודות לתקציבי הפרסום הגדולים, יצרניות הסמארטפונים חששו מכניסת וואווי לישראל ולא בכדי. מאז גדות מאיישת את תפקיד הפרזנטורית הבינלאומית של החברה וחברת וואווי הפסיקה למכור את הסמארטפונים בישראל וחזרה שנית. מדובר היה בסכסוך שנמשך עד היום בין אלקטרה, יבואנית וואווי לבין החברה עצמה. בזמן שנראה שהמצב אבוד, בוואווי רק תכננו את החזרה החגיגית לישראל שעליה הכריזו לפני חודשיים. הפעם החברה עברה למודל אחר שבו בחרה מספר מצומצם של מפיצים כמו רונלייט שתמכור את הסמארטפונים בשוק הפתוח, רשת החנויות באג, KSP ומפעילות הסלולר השונות.

לפני כשבועיים, המותג הסיני חשף באירוע עיתונאים בלונדון את סדרת מכשירי הדגל החדשה, המייט 20. סדרת מכשירי המייט ידועה כסדרת מכשירי "העבודה" של המותג הסיני, המשלבת מסך גדול לצד החומרה הטובה ביותר שיש לוואווי להציע, כשהמתחרים העיקריים הם הגלקסי נוט 9 של חברת סמסונג וכן סדרת ה-V של LG. בדקנו את דגם הפרו, המהווה את הגרסה הבכירה ביותר בסדרת המכשירים ומתיימר להבטיח את איכות הצילום הטובה ביותר בעולם הסמארטפונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully