וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלכם ברשימה? אלו הסמארטפונים של שיאומי שיזכו לעדכון לאנדרואיד

29.10.2018 / 13:32

חברת שיאומי פרסמה את מכשירי האנדרואיד שיזכו לעדכון עוד בשנה הקרובה וברשימה ניתן למצוא את אחד מהסמארטפונים הפופולריים ביותר בישראל. עם זאת, יש לנו גם בשורות רעות אחרי ששיאומי הודיעה אילו מכשירים לא יקבלו את העדכון. האם הסמארטפון שלכם ברשימה?

שיאומי Mi A2.
אלו הסמארטפונים של שיאומי שיזכו לעדכון לאנדרואיד. השיאומי Mi A2

יצרנית הסמארטפונים שיאומי הינה אחת מהחברות הפופולריות בישראל ולא בכדי. שיאומי מציעה סמארטפונים זולים ותמורה גבוהה במיוחד למחיר. שיאומי פרסמה הבוקר את רשימת הסמארטפונים שעתידים לקבל עדכון לגרסת האנדרואיד החדשה ויש לנו חדשות רעות וגם חדשות טובות. המכשירים ברשימה יקבלו תחילה את העדכון לגרסת הבטא של אנדרואיד פאי או אוראו, בהתאמה לסבב העדכונים ובתקווה, יקבלו גם את הגרסה היציבה עוד לפני סוף השנה הנוכחית. סדרת מכשירי הדגל של החברה, המי 8, צפויה להיות הראשונה לקבל את העדכון לאנדרואיד 9.0 פאי כשאחריה המי מקס 3. כמו כן, סדרת הרדמי 5, הכוללת את ה-5A, 5 Plus והרדמי 5 בגרסתו הרגילה, צפויה לקבל באותו זמן את העדכון לגרסת האנדרואיד השמינית, אוראו. שיאומי נחשבת ליצרנית הסמארטפונים הסינית המובילה בישראל ומכשירי הסמארטפון שלה מוכרים בעיקר הודות לתג המחיר הנמוך והחומרה החזקה.

כאמור, סבב העדכונים כולל בתוכו גם לא מעט חדשות רעו: סדרת המי 5 , שהוכרזה לפני שנתיים בלבד, אינה תיכלל בסבב העדכונים הנוכחי מלבד ה-5X. הסיבה נובעת ככל הנראה מבעיות תוכנה שטרם נפתרו על ידי שיאומי, ושיאומי לא סיפקה מידע אם או מתי יפתרו הבעיות. עם החדשות הרעות, שיאומי הוסיפה כי מכשירים שזכו לעדכון תוכנה בתקופה האחרונה, לא יזכו לעדכון לאנדרואיד 8 או 9, לצד מכשירים ישנים שגם הם לא יזכו לעדכון המיוחל. למרות פרסום הפרטים הללו, בשיאומי בחרו שלא לחשוף את רשימת המכשירים המלאה שיקבלו את העדכון למערכת ההפעלה החדשה של גוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully