וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה שירותי מוזיקה חדשים: וייז מתעדכנת ומציעה נגן מוזיקה חדש

30.10.2018 / 9:11

אפליקציית הניווט הפופולרית Waze, הודיעה כי תתמוך בעוד 7 שירותי מוזיקה נוספים. בשנה שעברה הכריזה על שיתוף פעולה עם ספוטיפיי וכעת החברה הרחיבה אותו לשירותים נוספים כשהיחידי מהם שתומך בישראל, הינו דיזר. העדכון יהיה זמין בשבועות הקרובים

WAZE ווייז. רויטרס
אפליקציית הניווט הפופולרית Waze מתעדכנת./רויטרס

אפליקציית הניווט הפופולרית והישראלית Waze, שנרכשה על ידי גוגל ב-1.03 מיליארד דולר, חברה בשנה שעברה לספוטיפיי והציעה נגן מוזיקה מובנה דרך תוכנת הניווט. החל מהיום, האפליקציה התעדכנה ותציע נגן מוזיקה מובנה המאפשר לנהגים להאזין לשירותי מוזיקה נוספים. החברה החליטה לפתח נגן אודיו מובנה באפליקציות ולחבור לאפליקציות שמע מובילות כמו דיזר שזמין בישראל, פנדורה, TuneIn, IhearRadio ועוד. אדם פריד, מנהל שותפויות גלובאליות ב-Waze אמר: "אנו נרגשים להציג את נגן האודיו של ווייז ולהכריז על השותפויות שלו עם פלטפורמות האודיו המובילות בתעשיית המובייל, אנו נחושים לספק למשתמשים שלנו את החוויה המיטבית ברכב, וכעת אנו יכולים להפוך את הנסיעות למהנות יותר עבור המנווטים באפליקציה בהגשת תוכן האודיו האהוב עליהם באופן חלק ובטוח בזמן הנסיעה".

הנגן החדש של וייז. יח?צ,
וייז תאפשר להאזין לפודקאסטים ומוזיקה מ-7 שירותים נוספים./יח?צ

השירות היחידי שזמין בישראל מלבד ספוטיפיי, הינו דיזר שהושק בשנה שעברה. אלכסנדר הולנד, מנהל תוכן ומוצר ראשי בדיזר אמר: ""המוסיקה תמיד הייתה חלק משמעותי בנסיעה. ההנאה מפסקול אישי ברכב הופכת כל נסיעה לטובה יותר והאינטגרציה עם Waze חוסכת למשתמשים זמן ומאמץ בבחירת מוסיקה תוך כדי תנועה". ההשקה העולמית תתקיים בעוד מספר שבועות, אז יופיע עדכון בחנות האפליקציות של אפל או גוגל. אם אינם יכולים לחכות להשקה העולמית, הירשמו לקהילת הבטא של ווייז כאן, אולם אנחנו מציעים לכם שלא להשתמש בגרסת בטא בתוכנת הניווט, שכן רק אם תשתמשו בגרסה הסופית, תוכלו להבטיח יציבות מלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • וייז
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully