וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-2,899 שקלים: OnePlus מכריזה על ה-6T עם קורא טביעות אצבע בתוך המסך

30.10.2018 / 12:39

אחת לחצי שנה מכריזה חברת OnePlus על דגם משופר והפעם החברה חשפה את ה-6T עם קורא טביעות אצבע בתוך המסך, מסך גדול יותר ויש לנו גם בשורה שתעצבן אתכם: החברה הסירה את שקע האוזניות. יבואנית OnePlus ישראל הודיעה כי המכשיר ימכר בישראל החל מה-8 לנובמבר

אחת לחצי שנה מכריזה חברת OnePlus על דגם מעודכן ואמש קיימה בניו יורק מסיבת עיתונאים שבה הכריזה על ה-OnePlus 6T המציג שיפורים תוכנתיים וחומרתיים ועיצוב מעודכן הכולל קורא טביעות אצבע מתחת למסך ואת המגרעת הקטנה ביותר שראינו עד כה בסמארטפונים ועדכון חומרתי נוסף שהמשתמשים פחות יאהבו הינו הסרת שקע האוזניות. אך אל דאגה, ב-OnePlus למדו מאפל ומציעים מתאם עבור שקע האוזניות תמורת 20 דולר או אירו. כידוע, חברת OnePlus החלה את דרכה בתור יצרנית סמארטפונים המציעה מכשירים מתקדמים ובמחירים זולים. מאז החברה העלתה את המחירים אך יצרה לעצמה קהל שממשיך לרכוש את המכשירים, על אף מחירם היחסית גבוה.

ל-OnePlus 6T מסך בגודל 6.41 אינ'ץ לעומת 6.28 אינץ' בדגם הקודם, רזולוציית FullHD+ ופאנל מסוג AMoled. עוד המכשיר יגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 845, בזהה לדור הקודם ו-6 או 8 גיגה זיכרון ראם, תלוי בנפח האחסון של 128 גיגה או 256 גיגה. גם נפח הסוללה גדל והוא מציע סוללה בנפח 3,700 מיליאמפר- שעה לעומת 3,300 מיליאמפר-שעה. בדומה לדור הקודם, ל-6T מערך הצילום כפול וכולל שני חיישנים של סוני שזהים לחלוטין לדור הקודם. החיישן הראשי של 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 והחיישם הנוסף של 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 ומייצב תמונה אופטי. המצלמה הקדמית כוללת חיישן של 20 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 התומכת גם בזיהוי עומק התמונה, מה שמאפשר לצלם תמונות תקריב עם המצלמה הקדמית.

oneplus6t. יח?צ,
קורא טביעות אצבע בתוך המסר, עדכון למסך והסרת שקע האוזניות./יח?צ

יבואנית OnePlus בישראל, חברת סל-נאו הודיעה כי המכשיר יחל להימכר בישראל ב-8 בנובמבר, כלומר בשבוע הבא ובמחיר התחלתי של 2,899 שקלים לגרסת ה-6 גיגה זיכרון ראם ו-128 גיגה אחסון, 2,999 שקלים לגרסת ה-8 גיגה זיכרון ראם ו-128 גיגה לאחסון ו-3,299 שקלים לגרסת ה-8 גיגה זיכרון ראם ו-256 גיגה לאחסון. בסל-נאו מסבירים את עליית המחירים הקלה, בעקבות קורא טביעות האצבע שנמצא מתחת למסך וציינו כי ההבדל במחיר אחרי מע"מ הינו רק 100 שקלים לעומת אירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • oneplus
  • oneplus6t

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully