וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל "המשחק הטוב ביותר של העשור": עלייה חדה בסרטונים ארוטיים במערב הפרוע

31.10.2018 / 14:25

המשחק המצליח red dead redemption 2 שוחרר בשבוע שעבר וגרף 725 מיליון דולר בסוף שבוע אחד. בדומה לפורטנייט שדווח על עלייה בחיפוש סרטים ארוטיים תחת שם המשחק, נראה שהפעם המשחק red dead redemption גרם לעלייה ניכרת בצפייה בסרטים ארוטים תחת קטגוריית המערב הפרוע

דוח חדש של אתר הפורנו הגודל בעולם, פורנהאב, חשף כי אחוזי החיפוש אחר סרטונים ארוטיים במערב הפרוע נסק לגבהים חדשים מיד לאחר שחרור המשחק החדש מבית חברת רוקסטאר, "Red Dead Redemption 2". חיפוש שם המשחק עצמו עלה בכמות מסחררת של 731 אחוזים ואם זה לא הספיק, כמות החיפושים אחר קטגוריית הסרטונים הזו, עלתה ב-745 אחוזים. ללא ספק נראה כי השחקנים לא מוכנים להשתחרר מהדמות גם לאחר שהניחו את בקרי המשחק בצד והפסיקו לשחק במה שהוכתר כמשחק הטוב ביותר של העשור. עוד על פי הדיווח, חיפוש המילה "מערבון" עלה בכ-490 אחוזים ועוד דווח על עלייה של 190 אחוזים בחיפוש המילה "קאובוי".

זו אינה הפעם הראשונה שראינו את עולם הפורנוגרפיה מושפע עולם הגיימינג ורק לפני כחודש, דיווחנו על עלייה בחיפושי המונח "פורטנייט" באתרי הפורנו. במקרים רבים, כששרתי המשחק הפופולרי פורטנייט נפלו, אתר פורנהאב צפה בעלייה משמעותית בכמות המבקרים וכן בכמות החיפושים הקשורים אליו. "רד דד רדמפשן 2" יצא רק לפני מספר ימים והספיק לקצור שבחים ממבקרים ברחבי העולם. חלק לא קטן אף קראו לו "משחק העשור". על פי הדיווחים, בסוף השבוע הראשון ליציאת המשחק, החברה הרוויחה כ-725 מיליון דולרים - שיא מכירות סוף השבוע הגבוה ביותר בהיסטוריית ההשקות בעולם הבידור.

רד דד רדמפשן 2 פורנהאב. פורנהאב,
בגלל "רד דד רדמפשן 2": עלייה חדה בסרטונים ארוטים במערב הפרוע/פורנהאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully