וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-3,549 שקלים: האייפון "הזול ביותר" נוחת בישראל

1.11.2018 / 10:20

אפל השיקה את האייפונים החדשים בשני סבבים וכעת הגענו לסבב האחרון: האייפון Xr "הזול ביותר" נוחת בישראל. לא רק שאפל העלתה את המחירים של האייפונים בדגמים הבכירים יותר, אלא גם האייפון "הזול", ספג עלייה במחירים. החל מ-3,549 שקלים ועד 4,499 שקלים

צלמים זמניים מורשים

ב-12 לספטמבר הכריזה אפל על שלושה אייפונים חדשים: האייפון Xs, Xs Max ועל סדרת האייפון Xr, הסדרה הזולה ביותר בצעד משונה, האייפון Xr החל להימכר רק בשבוע שעבר בעולם, יותר מחודש אחרי תחילת המכירה של האייפון Xs, אולם כמה ימים אחרי ההשקה העולמית, הוא נוחת גם בישראל במחיר התחלתי של 3,549 שקלים. למעשה, אפל העלתה את המחירים של האייפונים ובשונה משנה שעברה כשהציגה את האייפון 8 והאייפון 8 פלוס ולצדם את האייפון X היקר, הפעם אפל הציגה שני מכשירים יקרים יותר והאייפון Xr הושק על תקן "האייפון הזול".

האייפון Xr שומר על התכונות העיצוביות של הדגמים הבכירים, אולם עדיין מרגיש כמו מכשיר ביניים שעולה כמו מכשיר דגל. הוא כולל מגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ' ברזולוציית 1792x828, רזולוציה שנחשבת ליחסית נמוכה ופאנל מסוג LCD. בזמן אירוע ההשקה, אפל ציינה כי ל-Xr המסך הטוב ביותר בקטגוריית מסכי ה-LCD. עוד הוא מביא את טכנולוגיית "TrueTone" המתאימה את גווני המסך בהתאם לסביבה.

טבלה מעודכנת מחירי אייפון Xr. צילום מסך, צילום מסך
החל מ-3,549 שקלים לאייפון "הזול ביותר"./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully