וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהאונליין עובר לאופליין: פייבר השיקה חנות שכל ההכנסות לתרומה

2.11.2018 / 8:28

זירת הסחר המקוון הישראלית Fiverr המחברת בין נותני שירות דיגיטליים וקריאטיב לבין לקוחות, השיקה חנות פופ אפ שמציעה מגוון רחב של מוצרים שעוצבו על ידי המעצבים שמספקים את שירותיהם באתר. כל ההכנסות מהחנות נתרמו לעמותה שאותה בחרו עובדי החברה

חברת Fiverr הישראלית התפרסמה בכך שחיברה בין לקוחות לנותני שירות דיגיטליים כמו מעצבים, מוזיקאים ועוד ואפשרה עיצוב לוגו תמורת חמישה דולרים בלבד. מאז החברה מספקת פתרונות מתקדמים יותר בכל תחומי הדיגיטל והקריאטיב. לאחרונה החברה הקימה חנות פופ אפ ייחודית במשרדי החברה בארץ ובעולם תחת השם "Made on Fiverr", בחברה מכרו מגוון מוצרים המעוטים ביצירות שעיצבו חברי הקהילה מרחבי העולם ממדינות שונות כמו אינדונזיה, פולין, ספרד, תאילנד, פיליפינים, אוקראינה, סין וישראל. בתוך 24 שעות אזל כל מלאי החנות וההכנסות נתרמו לאחת מהעמותות הבאות: S.O.S, כנפיים של קרמבו ו-Sister, לפי בחירתם האישית של העובדים. לימור יצחק, מנהלת קשרי הקהילה של החברה אמרה: "התרבות הארגונית הייחודית בפייבר דואגת שהעובדים יהיו תמיד מחוברים למוצר ולזירת המסחר וישאבו השראה מקהילת המשתמשים היצירתית והמגוונת שלנו".

חנות פופ אפ של fiverr. ענבר לוי, מערכת וואלה! NEWS
כל ההכנסות הועברו כתרומה./מערכת וואלה! NEWS, ענבר לוי

עוד בחנות ניתן היה למצוא עציצים, קנקנים, חולצות לגברים ולנשים, כוסות לשתייה קלה, ספלי קפה, תמונות, כיסוי למחשב ועוד. כל המוצרים נבחרו בקפידה במהלך החודשים האחרונים על ידי צוות החברה שבחר ואצר מאות קבצי גרפיקה שאותם הדפיסו על גבי המוצרים השונים וכאמור, כל המעצבים הינם ספקים המשתמשים בפלטפורמה של Fiverr. עוד ציינו בפייבר כי מלבד החנות שמכרה את מוצריהם של הספקים באתר, גם משרדי החברה בארץ ובעולם, כוללים עיצובים של חברי הקהילה במטרה להציג את העושר האומנותי והיצירתיות הקיימת בפלטפורמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully