וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מודיעה: האייפון 5 יפסיק לקבל עדכוני תוכנה ושירות תיקונים

2.11.2018 / 7:06

אפל מגדירה את האייפון 5 כאייפון "וינטג'" ולכן תפסיק להציע עבורו עדכוני תוכנה ושירותי תיקונים בינלאומיים. עוד מסתמן כי לאפל עמוד אינטרנט שבו היא מעדכנת על כל המכשירים שיצאו מתמיכה של שירות תיקונים ועדכוני תוכנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האייפון 5 מוגדר על ידי אפל כווינטג' ולא - הערך שלו לא עלה./מערכת וואלה!, צילום מסך

יש לכם אייפון 5? אפל מגדירה את האייפון שלכם בתור אייפון "וינטג'" ולא, הערך שלו לא עלה ויש לנו בשורות רעות. מלבד הכרזתו כמיושן, הוספת המכשיר לרשימה מודיעה למשתמשים באופן רשמי כי יפסיקו לקבל תמיכה רשמית מאפל, בין אם זה בעדכוני תוכנה או בתיקונים בחנויות. למעשה כבר בשבוע שעבר הסירה אפל את האייפון 5 מרשימת הזכאים לשירות תיקונים של אפל בכל מקום בעולם. המכשירים שברשימה מחולקים לשתי קטגוריות: מכשירים מיושנים הכוללת את כל מוצרי החשמל ששנת סוף הייצור שלהם הייתה לפני 5 שנים. הקטגוריה השניה הינה קטגוריית "מכשירי הווינטג'", שעבורם התמיכה הבינלאומית הסתיימה לחלוטין.

את רשימת המכשירים המלאה תוכלו למצוא באתר של אפל לצד מכשירים אחרים כמו האייפון 4, 3GS, מכשירי האייפוד למיניהם, האייפדים ומחשבי המקבוק מהדורות הישנים. באתר נראה כי העדכון האחרון בעמוד היה הצטרפותו של האייפון 5 לרשימת "מכשירי הווינטג'". עוד נראה כי מלבד עדכון העמוד, אפל לא באמת טורחת לעדכן את לקוחותיה על כך שתפסיק לתמוך במכשיר שלהם. האייפון 5 הווה אבן דרך בסדרת מכשירי האייפון וכזכור, הוא היה ראשון מבין האייפונים להציע מסך בגודל 4 אינץ'. בכך, הוא החל את מהפכת גדלי המסך בסדרות האייפונים, כשהיום נראה שלא באמת ניתן להסתדר עם סמארטפון כה קטן. עוד המכשיר הציע מצלמת 8 מגה פיקסל אחורית וערכת השבבים A6 של אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully